Wednesday, November 26, 2008

Heppy Besday Mia!!!!!!!!!!!!!!




HAPPY BIRTHDAY DAMIA!!!!!




Hari ni genap setahun anak aku ni...sekejap je aku rasa masa berlalu.mcm tak puasa lagi kendong dia dlam pelukan aku...kalau nak kendong skarang ni, dah tak larat dah....tadi aku anto dia gi check up...berat dia 8.9kg....fuh...tak larat gak aku nak dokong...tapi di sebabkan, bila ngn aku dia tak suka berjalan, terpaksa gaklah aku dokong dia...dan lagi terasa bila aku kena dokong dia untuk panjat tingkat 2 umah pengasuh dia...aduh...terasa sengal gak tangan aku......



apa pun, ibu hargai setiap masa dan detik sewaktu bersama mia w.pun perkataan pertama yg mia ucap adalah ayah...hu hu hu..memang anak ayah lah mia ni....tapi, la ni dia dah mula ckp, ibu,...bestnyer....mcm nak suruh dia cepat ckp je...best ckt..bolh tahu apa yg dia nak dan apa yg dia tak nak. ( aku ni cth ibu2 yg tak sabor nak tgok anak dia membesar)...he he he.....tapi, apa pun yg dia boleh lakukan, aku tetap sayang kat dia,,...


Bila dia dah menginjak setahun ni, perangai dia juga mula berubah...dah pandai tunjukkn perasaan marah dia...baling2 barang, tendang2 kaki...fuh..kekdang menyirap gak kesabaran tu...dan bila lak, kita nak amik dia dr umah pengasuh dan dia tak nak balik ....( umah makcik tu penuh ngn bebudak ...jadinyer dia syok main dan dia tahu kalau balik umah, dia kena main sesorang)...he he he...dan kekdg terpaksa lah aku dok berchit chat dulu ngn makcik tu semntara mia puaskan bermain dia tu.,...tu yg kekdg, ww.pun aku kuar dr opis sharp kul 5, tak semestinya aku smpai umah awal...dan adakalanya, hubby aku yg sampai dulu....itu belum kira lagi yang dia mengamuk dlm keta sebab tak dpt pegang stereng keta...dah kena parking kat mana2 untuk dia merasa pegang stereng dulu,....boring...boring....

sekarang ni, dia dah mula nak berckp...tapi...ayat pertama yang kuar dari mulut dia ialah ....AYAH.....hmmm...nampak sgt mmg anak ayah...nak sbut ibu, punyerlah susah....la ni lak, dia sibuk praktis nak ckp "ADIK"....he he he,...dah nak adik ker?...kueng kueng....nantilah dulu...kasi ibu berehat dulu...kalau yg 2nd confrim tak kena operate, ibu ok je...he he he he....

1 comment:

  1. Happy Birthday Damia!! Semoga jadi anak yang solehah and cepat dapat adik..oppss!!hihihi

    ReplyDelete

SELAMAT PAGI! SARAPAN PAGI YANG RINGKAS

Hai, Assalamualaikum dan selamat pagi!. dah sarapan?  biasanya Nurie hanya sarapan ringkas je setiap pagi sebab anak anak bersekolah dan ...