Friday, January 30, 2009

Akhirnya ku temui jua....

DAh lama aku cuba menjejak seseorang ni...bukan sebb nak mnjejak kasih..cuma nak tau apa perkmbgn member aku yg sorang ni...rasanyer hmpir 7 thun lost contact ngn dia....mula2 mmg takder rasa nak mncari dia pun....tapi...bila setiap kali aku lalu depan umah dia, mmbuatkan aku tertanya2 mana penghuni rumah tu...ngn semak samun keliling umah, pokok2 bunga yg terjaga, buatkan aku terasa nak mencari dia...he he he...


akhirnya, 2 hari lpas, ku temui dia jua...tapi taklah secara face to face..........aku terjumpa dia dlm facebook stlth hmpir stgh tahun aku try cari dia kat tagged ngn friendster...he he he....la ni, baru aku tahu, sebb dan asbb kenapa dia jarng balik kg dan kenapa umah org tuanyer terbiar............akhirnyer, persoalan aku terjwb sudah....

No comments:

Post a Comment

SELAMAT PAGI! SARAPAN PAGI YANG RINGKAS

Hai, Assalamualaikum dan selamat pagi!. dah sarapan?  biasanya Nurie hanya sarapan ringkas je setiap pagi sebab anak anak bersekolah dan ...