Friday, January 23, 2009

Nike!!!!



ni aku sajer nak tunjuk kasut anak aku okies...bukan tunjuk sport rim tau...he he he..kasut ni kalau nak tahu, kasut yg ke 4 sejak dia dah mula berjalan....walhal, waku rasa, x smpai 3 bulan pun dia pandai jalan ni....sesungguhnya, anak aku ni mmg rajin berjalan....kasut ni, aku beli yg besor ckt...sbb bentuk muka kaki mia ni, tmbam ckt...so, kalau beli ikut size tapak kaki dia, confirm tak muat...

kasut2 dia yg lama, buknlah tak muat...cumanyer setiap kasut dia tu, ada yg koyak kat tapak kakilh, kat hujung jarilah...dan disebbkan itulah aku selalu belek kasut dia waktu aku amik dia dr umah bbyster...he he he

4 comments:

  1. Mia menangla kalu gitu..Sufia baru 3 pasang kasut..kkeke...

    ReplyDelete
  2. Wah cantik, tp mmg berbaloi beli ksut berjenama ni coz mcm mummy Daneen recycle jek sandal2 Nike Danish, sandal jek ah yang lain2 tak kongsi.

    ReplyDelete
  3. mimi, waha...sufia pun mcm tu eh...tuelah, siti nak kumpul kasut2 mia, tgok berapa pasng dia guna dlam tmpoh tertentu...he he he

    mummy dasy, siti tak bgtau pun harga kasut tu kat hubby,...takuttt.....nanti dia bebel sbb harga tu mahal...he he he he....

    hernee, thank's a lot..nanti kalau hernee preggy, blh snap gmbr kaki baby nanti byk2...

    ReplyDelete

SELAMAT PAGI! SARAPAN PAGI YANG RINGKAS

Hai, Assalamualaikum dan selamat pagi!. dah sarapan?  biasanya Nurie hanya sarapan ringkas je setiap pagi sebab anak anak bersekolah dan ...