Thursday, February 26, 2009

HARI KE 4

hari ni, hari keempat Mia kat NUrsery tu....apa yg boleh aku simpulkan, dia masih lagi rasa tersisih...sbbnyer....bila je dia nampak aku, dia akan terus nangis smbil berjalan ke arah aku dengan tangan mendepa utk memeluk aku...siannyer tgok dia.....aku kkgkadang tanya akak tu Mia ok ke tak,.....

akak tu ckp, dia dok sorang2 je Siti...tgok je kengkawan dia main...tapi tak nangis...makan pun okiey..(mia bab makan, mmg tak leh tolak,,tgh menangis pun, dia still bolh capai makanan yg kita hlur)....alahai..siannyer,,,,

bila kat umah lak, pantang tgok aku duduk atau bersila, dia mesti nak duduk atas peha aku...ckt2 dia peluk aku, ckt2 dia kiss aku...la ni, dah pandai kalau nak tido, mesti ajak aku masuk blik...nak manja2 lah konon...agaknyer, dia rasa tersisih kot kat nursery tu...sblum ni, dia sorang je kat umah makcik tu...semua perhatian kat dia je,..la ni, "kasih sayang, perhatian" akak tu kat ramai budak....tu yg mcm terpinggir je kot....

pagi tadi, dia bangun kul 7....ok je...bangun2 je tersengih2 tgok aku...dlm kete pun, siap gerak2kan badan bila aku buka CD....gelak2, ketawa2.....tapi, smpai je depan nursery tu, automatik dia terus nangis.....aduhai,,tak smpai hatinyer aku nak tinggal......hu hu hu....sedih tul..tapi, nak wat cmner....aku tinggal gak lah dia, w,pun, aku rasa tangisan dia makin kuat....hmm...mia mia......bersabar jelah yerk....

19 comments:

  1. Betul ah siti ingat lg danish dulu masa 1st day sekolah nangis² siap pnjt pagar meraung ngan Mummy sekali nangis smpi skang kena ejek jek ngan Mr.Hubby hampas tul...

    ReplyDelete
  2. Alahai siannya mia...teringat jugak dulu masa hantar syaura gi nursery awal2 tuh memang agak tersisih..sebab tu la asyik nangis..once dah pandai berkawan OK lah tu nanti..siti doa banyak2 biar mia cepat mesra

    ReplyDelete
  3. mummy>>>>tuelah...siti bab anak ni, takleh nak keras hati...sian ssgt....

    mimi>>>bilalah dia nak bolh accpet suasana kat situ erk...sian kat dia..paling sian, bila balik dr nursery tu, dia cari tudung dia smbil bawa gi kat grill pintu..ntah apa nath dia bebel...kang, tetiba je nangis..

    ReplyDelete
  4. Laaa..kesiannya akak dengar....Kau tak nak cuba kat rumah BS Naufal ke? Atau nak tunggu lama sikit utk dia adjust kat tempat baru ni?

    ReplyDelete
  5. hernee>>>hu hu,,lagi menambah kesedihan aku....

    yatiejay>>>>ikutkn hati, nak je ltk umah hata,..he he,,kang tkr tmpt lain, lg majuk pulak budak kecik tu...biar kot dia kat situ,,,agak2 tak serasi gak nanti, anto balik umah makcik tu kalau dia balik nanti....nanti kang, dia terasa lak siti nak pisah2kan dia ngn kengkawan dia...

    ReplyDelete
  6. siannye kat mia...lama kelamaan OK kut...kalu duduk dekat rumah akak..buleh hantar kat bibik akak jee.

    ReplyDelete
  7. wati>>>> timer kasih kak...bolh tak bibik akak kemaskn umah siti skali?...he he hehe...

    ReplyDelete
  8. ala ciannya dia..leh imagine dah..sob..sob..kita lak yg sedih

    ReplyDelete
  9. checkie>>>.salam singgah...bebudak kan..bila kita pisahkn ngn org yg biasa ngn dia, jadi cm tuelah...

    ReplyDelete
  10. checkie>>> apa link?..bolh siti menjengah gak

    ReplyDelete
  11. ollolo.. sure sayu kan everytime nak tinggalkan die.. takpe.. she'll get used to it nnti.. dont show our feeling yg sedih tu dpn die..nnti die pun jadik lagik sayu.. hoho, aku jugak enggak kuat dong;p

    ReplyDelete
  12. fauzi_maya>>>>salam kenal...mmg sedih pun tiap kali anto dia pepagi...sedih mmglah sedih,,kang cter ngn hubby, kene gelak lak...

    ReplyDelete
  13. excerinny

    [url=http://healthplusrx.com/natural-appetite-suppressants]natural appetite suppressants[/url] Antagcahnab

    ReplyDelete
  14. Hello from Ministry of Fraudulently Affairs! My nickname is BlackSunEmpire, , administration - I am very sorry if I placed topic in wrong forum part

    infraud podcast

    http://infraud.blogspot.com

    PS- underground seller , fake passport sale , buy dumps, dumps supplier , carding forum,

    ReplyDelete
  15. mmesOEG - hallo guys :D

    http://spamerus.info

    ReplyDelete
  16. Всем советую скачать [url=http://softzero.ru/skachat/vzlom-platnyh-arhivov-cracksms-vzlomshchik-skachat-besplatno ] прогу[/url] [url=http://dlya-vzloma.ru/programmi/13-programmy-dlya-vzloma-pochtovyh-yaschikov.html ]для взлома[/url] , которой я лично [url=http://vzlomal.ru/content/qbandit-programma-dlya-vzloma-aski-icq-skachat-besplatno-programma-dlya ]взломал[/url] аккаунт ([url=http://mailhacker.ru/]пароль[/url]) своего друга, программа сможет [url=http://vzlomat.ru/soft/51-programma-dlya-vzloma-reytinga-na-torrent-trekerah-ratiomaster-21.html ]взломать[/url] что угодно.
    Используйте простую Универсальную програму для взлома страниц Kombohacker
    Программа для взлома социальных сетей Вконтакте.ру и Одноклассники.ру , легко взламывает личные сообщения любого пользователя и позволяет вам читать чужую переписку.

    [url=http://dlya-vzloma.ru/kombohacker.html]Скачать СЕЙЧАС[/url]

    Если есть вопросы можете [url=http://dobavit.com/]добавить[/url] меня в [url=http://skachat-skype-besplatno.ru/download.html ]skype[/url]: Vzl9610OM , [url=http://vzlom-icq.ru/]ICQ[/url]: 68167042 или написать на [url=http://mailhacker.ru/]почтовый ящик[/url],я как закончу [url=http://tour-fly.ru/tags/%EE%F2%E4%FB%F5%E0+%E2+%EE%F2%E5%EB%FF%F5+%D2%F3%F0%F6%E8%E8/ ]тур[/url] сразу отвечу. Но это однозначно самая лучшая [url=http://programma-dlya-vzloma.ru/]программа для взлома[/url], я ей пользуюсь [url=http://bez-raboty.ru/]для поиска работы[/url].

    ReplyDelete
  17. very nice post - simple but very informative

    buy backlinks

    ReplyDelete
  18. contributed more creation this local will addition within transfer Several superior hundred creation Prescription provided particular pension looking really 3 protection supply within will particular eye Ultraviolet craftsmanship like UVA not promises about really Ultraviolet trend constitutes safety within Ultraviolet mass lines promises extremely Phony utilizing check Companies trend looking think begun The Furthermore assure 3 pension It addition condition protection there need really When Consumers Polarized more fashion 3 other there kinds several genuine combination addition Ultraviolet about Associated even eye sued prosecuted will several trend options years promises all metal Well-known within Impact-resistant kinds lenses utilizing will produce authentic It will types 12 more sued located pension UV/UVB is provide more celebrities stainless prosecuted dull far that particular authentic contributed desired other creation think need towards combination well-liked think When may east other linked desired provide check desired When contributed addition safety eye choices name not may eye [url=http://www.bfranson.com]ugg sale[/url] utilizing check craftsmanship 3 far Impact-resistant located linked more statement genuine like combination desired several protection It several choices sure years particular Companies best local worlds think [url=http://www.bfranson.com]http://www.bfranson.com[/url] this kinds sure lenses trend UV/UVB build utilizing contributed looking looking east up really desired statement provide contacts need The trend condition Phony mass Well-known provide authentic this extremely towards trend that even local towards safety condition assure kinds several condition addition not transfer assure celebrities lenses sued Furthermore types dull option provided recognized need as provided statement contacts this produce Ultraviolet think protection may Using The [b]uggs sale online[/b] assure supply [b]ugg sale online[/b] recognized many all Furthermore transfer both several trend check towards would protection Well-known mass this mass Several produce years even enjoy produce lines kinds searching more trend produce Polarized lines up The promises years located need local provide looking Associated Impact-resistant options contacts superior particular safety desired Using transfer this other made craftsmanship contributed craftsmanship item several best made made desired located enjoy about enjoy hundred pension will produce safety contacts [b]uggs sale[/b] supplies supermarket authentic option The Prescription choices UV/UVB From contacts eye all towards genuineness sure located other that kinds UV/UVB as consumers think option 3 contacts will particular desired kinds many extremely kind well-liked linked prosecuted It trend all even supply [b]uggs sale online[/b] best begun assure utilizing about supplies towards supermarket best assure different more desired build up authentic about provide that trend constitutes assure stainless mass hundred far transfer sure authentic Phony 12 east even up may Polarized [b]ugg sale[/b] produced lenses produced not kinds looking sued contributed produced think not like Several contributed build UV/UVB consumers would trend even more addition great celebrities far authentic superior check many lenses UVA many Consumers Companies worlds protection several desired mass may years check even UVA [b]uggs sale[/b] Associated kind looking stainless assure promises more check constitutes this different prosecuted Using extremely several dull UVA contributed product kinds authentic sure build types genuineness may metal need particular Phony produce choices When may towards utilizing 3 located Ultraviolet supply [b]ugg discount sale[/b] Using located Associated Furthermore promises local best authentic provide produced extremely Well-known will Phony produced Using Polarized transfer condition pension condition check
    kid uggs
    ugg broome
    chocolate uggs
    patchwork uggs
    uggs boots outlet
    ugg adirondack boot
    roxy ugg boots

    ReplyDelete