Friday, February 13, 2009

UPIN & IPIN



Si Damia ni tgh tekun tgok citer Upin & Ipin yg setiap hari pada jam 7.00pm....cuma hari ahad time tygn dia panjang sikitlah..dr kul 7.00-7.30mlm..eh, aku mcm promote lak....he he he...


w,pun, si mia ni tgh sibuk bermain ke, tgh makan ke, minum susu ke, bila aku ckp je trademark citer ni :- betul!betul!betul! confirm dia akan tinggalkan keje tu serta merta,...he he he...laps tu dok tersengih2 ngadap cter tu...dan bila je cter tu abis ( skjp je dia tyangkan, tak smpai 5 minit pun), mia akan jeling kat aku sbb dia ingt aku tukar channel tv tu...apalah...itu pun nak marah ibu dia lak....


tapi cter ni mmg ada pengajaran...nasib baik aku dan hubby aku tak kaki wayang, kalau tak, aku mesti dah ajak dia tgok cter geng:upin dan ipin ni...he he he he...

1 comment:

SELAMAT PAGI! SARAPAN PAGI YANG RINGKAS

Hai, Assalamualaikum dan selamat pagi!. dah sarapan?  biasanya Nurie hanya sarapan ringkas je setiap pagi sebab anak anak bersekolah dan ...