Thursday, October 29, 2009

JOHOR LAMA, TELOK SENGAT

yeah....penat lelah nak upload gmbr2 ni...ish...server slow gler...boring tul....saje nak tunjuk kat korang gmbr2 masa kitaorg gi mancing last week...enjoylah...angin sepoi2 bahasa je...lagi2 anak dara eden...mcm mengelamun je...




nielah kelong yg kitoarng berangan nak pergi...tapi, tak boleh sebb org tu tak kasi bawa anak2 gi tgh laut.....


anak dara aku cari port utk duduk......



mr hubby, tnpa berlngah2, terus siapkn pancingnyer...aku tak xctd sgt sbb bawa miakan...so, nak tgok pancing, nak tgok mia.....hu hu hu..



sibuk anak dara ni tanya ayah dia buat apa.....oppsss...kitaorg guna umpan udang je....he he he..tak smpat nak beli umpan kat kedai....oklah...



cantik tak kita?>.best arr kene angin sepoi-sepoi bhasa ni...



ada pun kusi..leh kita tgok lautkan...


ayah, jgn gi jauh-jauh....bahaya...



alah, ayah kat sini je...bukan jauh pun...



dalamnnyer laut ni ibu ek...tapi mcm best...agak2 kalau mia mandi kat sini bolh tak?



aduh...sungguh2 aku pancing...tak dpt hasil pun ri ni....ish ish,,


ibu yg dah mula ngantuk kene angin laut...he he he


menung jauh nampaknyr anak dara aku ni...ingt saperlah agaknyer...












JOHOR LAMA, TELOK SENGAT

yeah....penat lelah nak upload gmbr2 ni...ish...server slow gler...boring tul....saje nak tunjuk kat korang gmbr2 masa kitaorg gi mancing last week...enjoylah...angin sepoi2 bahasa je...lagi2 anak dara eden...mcm mengelamun je...




nielah kelong yg kitoarng berangan nak pergi...tapi, tak boleh sebb org tu tak kasi bawa anak2 gi tgh laut.....


anak dara aku cari port utk duduk......



mr hubby, tnpa berlngah2, terus siapkn pancingnyer...aku tak xctd sgt sbb bawa miakan...so, nak tgok pancing, nak tgok mia.....hu hu hu..



sibuk anak dara ni tanya ayah dia buat apa.....oppsss...kitaorg guna umpan udang je....he he he..tak smpat nak beli umpan kat kedai....oklah...



cantik tak kita?>.best arr kene angin sepoi-sepoi bhasa ni...



ada pun kusi..leh kita tgok lautkan...


ayah, jgn gi jauh-jauh....bahaya...



alah, ayah kat sini je...bukan jauh pun...



dalamnnyer laut ni ibu ek...tapi mcm best...agak2 kalau mia mandi kat sini bolh tak?



aduh...sungguh2 aku pancing...tak dpt hasil pun ri ni....ish ish,,


ibu yg dah mula ngantuk kene angin laut...he he he


menung jauh nampaknyr anak dara aku ni...ingt saperlah agaknyer...












Wednesday, October 28, 2009

EXPRESSWAY SENAI-DESARU

mcm lmbt lagi je h.way ke desaru ni nak siap....hari tu masa gi mncing, smpt gak snap gmbr jmbtn yg ntah bila nak siap tu....itu pun, salah satu sbb nape ku tak dpt ikan masa mancing...hu hu hu hu....he he he...ikan semua lari sbb projek jmbtn ni tgh buat...(ye ker?)...

gmbr blur sgt sbb snap dr jauh kan...so, terang2kan lah biji mata tu eh...he he he....






EXPRESSWAY SENAI-DESARU

mcm lmbt lagi je h.way ke desaru ni nak siap....hari tu masa gi mncing, smpt gak snap gmbr jmbtn yg ntah bila nak siap tu....itu pun, salah satu sbb nape ku tak dpt ikan masa mancing...hu hu hu hu....he he he...ikan semua lari sbb projek jmbtn ni tgh buat...(ye ker?)...

gmbr blur sgt sbb snap dr jauh kan...so, terang2kan lah biji mata tu eh...he he he....






Tuesday, October 27, 2009

PASANGAN BERUBAH

ayang : abg, nak tanya boleh?

abang : tanyalah...naper....
..
ayang : nape erk, skrg kalau ayg tepon abg or sms abg, abg mesti blas "naper, ada hal ke?"?

abang : tak faham...cm ne ni...

ayang : iyerlah, dulu2 masa bercinta-cinta, masa baru2 kawin, kalau ayg tak sms or tepon abg, mesti abang tanya nape "diam" je...skrg ni, bila ayg tepon, mesti abg tanya"ada hal ke tepon abg, eh,,,nape, ada hal ke"....

abang : he he he....mestilah..mana tau ada hal penting ke...

ayang : alah, dulu tepon sajer2 je, abg tak tanya pun...tak kisah pun.....
abang : kenapa tiba2 tanya mcm tu?

ayang : iyerlah..saje je nak tau...sbb abg nak tau tak, benda2 kecik cmnilah yg buat kkdg org pasang "kekasih gelap" tau.....

abang : kenapa pulak?

ayang : org pompuan ni kan, selalu nak dibelai2, diberi perhatian....kalau suami sndiri tak tanya dah makan ke belum, tgh buat aper ker, tetibe je ada org lain yg sms or tanya cmtu, ye terasa di sayangi gitu...

abang : eleh, ayg pun mcm tu gak...skrg ni pun dah berubah....

ayang : apa yg berubahnyer?

abang : dulu, bila nak masuk tido, siap cium pipi, dahi ngn mulut abg lagi..smbil ckp"sayang abg"....skrg ni, time abg nak gi keje je baru dpt cium .....

ayang : eleh, itu pun nak berkira...

abang : eh, kalau stkt tanya dah mkn ke belum, sihat ke tak, itu nak berkira pulak....fair lah tu....

ayang : eleh, dulu masa mula tu, abg snggup curi2 masuk pjbt guna tepon nak tepon ayg...skrg, sms je,....
.
abang : eleh, ayg tu, dulu2 tak kisah pun nak tepon abg kalau tak de hal pa pe....skrg ni, kalau kene marah ngn bos, baru nak tepon abg....

ayang : eleh.....


"he he he he...inilah antara perbualan aku ngn mr hubby masa gi memancing hr tu...kiranya cm luahan hati gaklah..tapi, lama2, aku lak yg terkena....ha ha ha ha....

tapi apa yg berlaku kat sekeliling, mmg mcmtuleh....kkdg kita rasa, benda tu remeh, tapi sbenrnya amat berkesan pd pasangan kita.....

PASANGAN BERUBAH

ayang : abg, nak tanya boleh?

abang : tanyalah...naper....
..
ayang : nape erk, skrg kalau ayg tepon abg or sms abg, abg mesti blas "naper, ada hal ke?"?

abang : tak faham...cm ne ni...

ayang : iyerlah, dulu2 masa bercinta-cinta, masa baru2 kawin, kalau ayg tak sms or tepon abg, mesti abang tanya nape "diam" je...skrg ni, bila ayg tepon, mesti abg tanya"ada hal ke tepon abg, eh,,,nape, ada hal ke"....

abang : he he he....mestilah..mana tau ada hal penting ke...

ayang : alah, dulu tepon sajer2 je, abg tak tanya pun...tak kisah pun.....
abang : kenapa tiba2 tanya mcm tu?

ayang : iyerlah..saje je nak tau...sbb abg nak tau tak, benda2 kecik cmnilah yg buat kkdg org pasang "kekasih gelap" tau.....

abang : kenapa pulak?

ayang : org pompuan ni kan, selalu nak dibelai2, diberi perhatian....kalau suami sndiri tak tanya dah makan ke belum, tgh buat aper ker, tetibe je ada org lain yg sms or tanya cmtu, ye terasa di sayangi gitu...

abang : eleh, ayg pun mcm tu gak...skrg ni pun dah berubah....

ayang : apa yg berubahnyer?

abang : dulu, bila nak masuk tido, siap cium pipi, dahi ngn mulut abg lagi..smbil ckp"sayang abg"....skrg ni, time abg nak gi keje je baru dpt cium .....

ayang : eleh, itu pun nak berkira...

abang : eh, kalau stkt tanya dah mkn ke belum, sihat ke tak, itu nak berkira pulak....fair lah tu....

ayang : eleh, dulu masa mula tu, abg snggup curi2 masuk pjbt guna tepon nak tepon ayg...skrg, sms je,....
.
abang : eleh, ayg tu, dulu2 tak kisah pun nak tepon abg kalau tak de hal pa pe....skrg ni, kalau kene marah ngn bos, baru nak tepon abg....

ayang : eleh.....


"he he he he...inilah antara perbualan aku ngn mr hubby masa gi memancing hr tu...kiranya cm luahan hati gaklah..tapi, lama2, aku lak yg terkena....ha ha ha ha....

tapi apa yg berlaku kat sekeliling, mmg mcmtuleh....kkdg kita rasa, benda tu remeh, tapi sbenrnya amat berkesan pd pasangan kita.....