Saturday, November 26, 2011

SALAM MAAL HIJRAH & HEPY BESDAY MIA

Salam Maal Hijrah...aduhai...sekejap je masa berlalu kan....,..pejam celik, pejam celik dah masuk tahun baru....

dan yang pasti, tahun ni, aku smbung azam tahun lepas dan juga ada azam-azam yang lain yg harus aku perbaiki dan tambah......dan yang pasti gak, azam-azam tu bukan hanya utk kepentingan diri sendiri, tpi juga utk kepentingan rumah tangga, anak-anak dan perhubungan aku ngn orang-orang sekeliling aku...

oh ya....

hari ni, hari besday mia.....happy besday my chenta hati...dah besar dah anak mama....dah pandai mengkomplen mama dia...hu hu hu...


rindu saat-saat dia masa kecik....

4 tahun menjaga mia, time dia sakit, time dia marah, dia sihat, dia nangis, dia gembira buat aku rasa x puas nak tgok dia kecik....tahun depan dah mula sekolah...dah pandai berkawan.....apa pun, mama doakan mia agar jadik anak yang solehah, menjadik hamba yang dekat dengan -Nya, anak yang dengar ckp org tua, tetap dlm nikmat iman dan islam.....dan yang pasti, semoga hati mia tetap dengan mama dan ayah.....

Amin....



SALAM MAAL HIJRAH & HEPY BESDAY MIA

Salam Maal Hijrah...aduhai...sekejap je masa berlalu kan....,..pejam celik, pejam celik dah masuk tahun baru....

dan yang pasti, tahun ni, aku smbung azam tahun lepas dan juga ada azam-azam yang lain yg harus aku perbaiki dan tambah......dan yang pasti gak, azam-azam tu bukan hanya utk kepentingan diri sendiri, tpi juga utk kepentingan rumah tangga, anak-anak dan perhubungan aku ngn orang-orang sekeliling aku...

oh ya....

hari ni, hari besday mia.....happy besday my chenta hati...dah besar dah anak mama....dah pandai mengkomplen mama dia...hu hu hu...


rindu saat-saat dia masa kecik....

4 tahun menjaga mia, time dia sakit, time dia marah, dia sihat, dia nangis, dia gembira buat aku rasa x puas nak tgok dia kecik....tahun depan dah mula sekolah...dah pandai berkawan.....apa pun, mama doakan mia agar jadik anak yang solehah, menjadik hamba yang dekat dengan -Nya, anak yang dengar ckp org tua, tetap dlm nikmat iman dan islam.....dan yang pasti, semoga hati mia tetap dengan mama dan ayah.....

Amin....