Sunday, July 14, 2013

MENJANA PENDAPATAN DARI RUMAH



Alhamdulillah...bersyukur sangat memegang title WAHM ni..bulan ni bulan ke 7...wahhh..rasanya mcm baru je benti keje.dah lama rupnyaer...penglaman 10 tahun berkerja membantu saya memahami apa keperluan dan kepentingan mereka yang bekerja dan merea yang tidak berkerja.. masa hasrat nak benti keje, rasa mcm eh,boleh ke...cukup ke duit nanti?..cmne kalau x de pelanggan...x kan nak minta duit suami...alahai,.betapa jahilnya jadi seorang hamba Allah yangberani menidakkan Qada' dan Qhadar dari Nya...lupa siapa yang memberi rezeki dan penentu pada rezeki kita.. Masya Allah...rasa gt jahil..

tapi, setelah 7 bulan, ianya menjadi satu penyesalan sebb tak benti keje awal..ha haha...tapi saya xkisah..sbb itu tandanya Allah nak saya benar-benar bersedia sebelum berhenti keje..

ramai yang tahu saya adalah pengedar shaklee,.dan ye...saya masih pengedar shaklee..MLM yng tidak pernah menyekat berapa banyak atau berapa pendapatan yang anda ingini..dalam shaklee, SIAPA YANG RAJIN USAHA, BALASANNYA HANYA DIA YANG DAPAT...satu sistem yang sangat adil sebab, walaupun kita jadi orang atas, kita tidak mendapat keuntungan dari susur galur kita kecuali hanya sampai level ke 6 saja....jadi, xdelah isttilah, orang bawah buat keje teruk2, tapi dia senang lenang lak..

he he e....jika korang semua berminat nak join dengan saya, boleh je,.xde masalah...dialu-alukan...lai..lai.....


kedai online SHAKLEE saya : Puan Siti Noriza Saleh Shaklee Independent Distributor [ID No : 852453] 013-7374 958 |damia_pitshop@yahoo.com twitter : @damiapitshop

MENJANA PENDAPATAN DARI RUMAH



Alhamdulillah...bersyukur sangat memegang title WAHM ni..bulan ni bulan ke 7...wahhh..rasanya mcm baru je benti keje.dah lama rupnyaer...penglaman 10 tahun berkerja membantu saya memahami apa keperluan dan kepentingan mereka yang bekerja dan merea yang tidak berkerja.. masa hasrat nak benti keje, rasa mcm eh,boleh ke...cukup ke duit nanti?..cmne kalau x de pelanggan...x kan nak minta duit suami...alahai,.betapa jahilnya jadi seorang hamba Allah yangberani menidakkan Qada' dan Qhadar dari Nya...lupa siapa yang memberi rezeki dan penentu pada rezeki kita.. Masya Allah...rasa gt jahil..

tapi, setelah 7 bulan, ianya menjadi satu penyesalan sebb tak benti keje awal..ha haha...tapi saya xkisah..sbb itu tandanya Allah nak saya benar-benar bersedia sebelum berhenti keje..

ramai yang tahu saya adalah pengedar shaklee,.dan ye...saya masih pengedar shaklee..MLM yng tidak pernah menyekat berapa banyak atau berapa pendapatan yang anda ingini..dalam shaklee, SIAPA YANG RAJIN USAHA, BALASANNYA HANYA DIA YANG DAPAT...satu sistem yang sangat adil sebab, walaupun kita jadi orang atas, kita tidak mendapat keuntungan dari susur galur kita kecuali hanya sampai level ke 6 saja....jadi, xdelah isttilah, orang bawah buat keje teruk2, tapi dia senang lenang lak..

he he e....jika korang semua berminat nak join dengan saya, boleh je,.xde masalah...dialu-alukan...lai..lai.....


kedai online SHAKLEE saya : Puan Siti Noriza Saleh Shaklee Independent Distributor [ID No : 852453] 013-7374 958 |damia_pitshop@yahoo.com twitter : @damiapitshop

Wednesday, July 3, 2013

SALAM PERKENALAN - KENALI SHAKLEE

Produk baru dalam rangkaian DAMIA PIT SHOP.....

saya perkenalkan produk SHAKLEE...

JOm kita kenali SHAKLEE-


Shaklee Products (Malaysia) Sdn Bhd merupakan anak syarikat kepada Shaklee Corporation yang berada di Amerika Syarikat. Shaklee Malaysia telah memulakan operasinya semenjak bulan Ogos 1995 yang berpangkalan di lokasi strategik iaitu di Subang Jaya, Selangor serta mempunyai enam (6) buah cawangan yang terletak di negeri-negeri seluruh Malaysia iaitu di Pulau Pinang, Ipoh, Kuala Lumpur, Johor Bahru, Kota Bharu dan Kota Kinabalu.
Shaklee Malaysia menjalankan operasi perniagaannya mengikut garis panduan Akta Jualan Langsung 1993 dengan Lesen Jualan Langsungnya yang bernombor AJL93747.

Shaklee, sebuah syarikat yang berlandaskan falsafah dalam menawarkan produk mesra alam dan kesihatan yang baik. Shaklee selaras dan patuh pada prinsip yang telah dibina oleh pengasasnya, Dr Forrest C Shaklee.

Visi yang diilhamkan oleh Dr. Shaklee masih diteruskan melalui matlamat syarikat dengan menghasilkan produk berkualiti dan semula jadi yang menyokong kesihatan alam sejagat.
Dengan prinsip asas ini, Dr. Shaklee telah mencipta syarikat yang bertujuan untuk mencipta kehidupan yang lebih sihat. Beliau telah menghabiskan masanya dengan mencipta syarikat berlandaskan naluri yang dicipta untuk mempertingkatkan kehidupan setiap insan yang ditemui dan dipandu oleh satu prinsip utama “Berikan yang terbaik kepada setiap insan sebagaimana anda ingin diperlakukan oleh mereka”

Dengan matlamat untuk menjadi peneraju dunia dalam produk kesihatan dan kesejahteraan kehidupan, Shaklee sangat berdedikasi untuk terus menyumbang dalam produk inovasi, kecemerlangan sains.


Jutaan insan telah bertukar kepada produk nutrisi Shaklee sebagai salah satu tahap kualiti kehidupan dan Shaklee merasa bangga dapat mengeluarkan dan menjual produk terbaik seumpamanya.

Pada 2004, Ripplewood Holdings LLC dan Activated Holdings LLC telah mengambil alih perniagaan Shaklee di seluruh dunia oleh Yamanouchi Pharmaceutical Co. Ltd. Shaklee merupakan pengeluar dan pengedar ulung nutrisi, penjagaan peribadi, penjagaan rumah dan produk rawatan udara termasuk 45 paten di seluruh dunia.
Apa jua yang anda perlukan, kami harap anda dan keluarga tersayang anda akan seronok menikmati kehidupan yang lebih sihat melalui produk dan peluang yang ditawarkan oleh Shaklee.
kredit to : http://www.shaklee.com.my