Friday, April 3, 2015

DAMIA ANAK YANG BAIK

Bismillah...

damia ni kekadang buat ku rasa touching sesangat...

Selalu buat aku rasa tersentuh dengan perbuatan dia..

Masa ni aku tak boleh solat, selalu dia solat dengan aku...menjadi kebiasaan kami solat maghrib dan isyak bersama...

Kali ni, bila dengar azan maghrib, dia dah siap amik sembahyang...bila dia tengok aku tak ssmbahyang, dia sembahyang sendiri...nak negur gak...mia, kain mana? 

Jawapan dia " bolehlah mama tak kai kain...hari tu mama sembahyang kat masjid pun kai baju biasa je ngan seluar"..

Jawapan bernas sungguh!!!

Dia cepat belajar...belajar dari sekeliling dan belajar dari tv....


Semoga damia menjadi anak yang solehah, ditetapkan iman dan islam dalam hatinya.


Amiinnnn...