Monday, January 25, 2016

THROWBACK CUTI CUTI MALAYSIA - CAMERON HIGHLAND

Bulan Nomber 2015 yang lepas, Akak diberi peluang oleh Allah S.W.T untuk bercuti cuti ke utara Malaysia. Sebab utama bukanlah nak berjalan semata mata, tapi menghantar adik bongsu akak ke Politeknik di Kedah. Alang alang dah sampai ke sana, kita pun ambiklah peluang berjalan kan?
cuma tak banyak tempat yang akak boleh singgah sebab cuaca yang tidak mengizinkan. Pagi cerah, kang petang hujan lebat pulak.  Nanti akak cerita yang pasal di Pulau Pinang dan Kedah. Akak nak cerita dulu cuti cuti tak dirancang ke Cameron Highland. he he he..

Sampai di Cameron Highland atau lebih spesifik di Brincang lepas maghrib. Terus cari hotel sebab dah penat dari Kedah tak berhenti rehat. Alamak, akak lupa pulak nama hotel yang akak sekeluarga inap tu. Tapi dekat dengan pasar malam. Disebabkan kelaparan yang amattttt, maka inilah hasilnya..


tak sabar nak makan strawberry segar, terus beli dulu kat pasar malam. coklat jangan lupa.he he he.



udang goreng tepung. rm3 kot satu bekas ni. 



ni budak dua orang yang tak sabor sabor nak makan strawberry coklat..layannnn.