Saturday, November 3, 2012

SAAT ITU PASTI AKAN TIBA

Saat itu pasti akan tiba/....itulah yang aku selalu cakpkan dengan suami aku bila dia tanya "bila nak benti keje yang"...

aku rasa, dari mia dlm perut lagi pertanyaan tu sntiasa menghantui aku.....tapi aku postpone, postpone dan postpone....

alasan popular, aku banyk hutang ( kereta, hutang belajr dan hutang lain2)...masuk anak kedua, soalan yang sama suami aku ajukan lagi.....masih alsan yang sama.....cuma kali ni, hati makin rapuh....mendengar tangisan zafran setiap pagi, ye, dia tak suka kena hantar gi nursery....dan kadang2 aku rasa, mcm drama melayu....datang hangin dia, dia boleh keluar dari kereta dan masuk kerumah balik....sayu hati tengok dia mcm tu...dah hampir 2 tahun sekarang umur dia...tapi, masih menangis dan menangis....bagilah makanan ke, susu ke, bila dia nmpak je "jalan" hala ke nursery, dia akan menangis.....

kali ni, setelah 10 bertahun berkerja,,,,, aku rsa, sudah sampai masanya.......dan menanti dengan penuh debar detik itu....doakan semuanya berjalan lancar ye....Insya Allah...



kedai online SHAKLEE saya : Puan Siti Noriza Saleh
Shaklee Independent Distributor [ID No : 852453]
013-7374 958 |
damia_pitshop@yahoo.com
twitter : @damiapitshop

No comments:

Post a Comment