Sunday, July 14, 2013

MENJANA PENDAPATAN DARI RUMAH



Alhamdulillah...bersyukur sangat memegang title WAHM ni..bulan ni bulan ke 7...wahhh..rasanya mcm baru je benti keje.dah lama rupnyaer...penglaman 10 tahun berkerja membantu saya memahami apa keperluan dan kepentingan mereka yang bekerja dan merea yang tidak berkerja.. masa hasrat nak benti keje, rasa mcm eh,boleh ke...cukup ke duit nanti?..cmne kalau x de pelanggan...x kan nak minta duit suami...alahai,.betapa jahilnya jadi seorang hamba Allah yangberani menidakkan Qada' dan Qhadar dari Nya...lupa siapa yang memberi rezeki dan penentu pada rezeki kita.. Masya Allah...rasa gt jahil..

tapi, setelah 7 bulan, ianya menjadi satu penyesalan sebb tak benti keje awal..ha haha...tapi saya xkisah..sbb itu tandanya Allah nak saya benar-benar bersedia sebelum berhenti keje..

ramai yang tahu saya adalah pengedar shaklee,.dan ye...saya masih pengedar shaklee..MLM yng tidak pernah menyekat berapa banyak atau berapa pendapatan yang anda ingini..dalam shaklee, SIAPA YANG RAJIN USAHA, BALASANNYA HANYA DIA YANG DAPAT...satu sistem yang sangat adil sebab, walaupun kita jadi orang atas, kita tidak mendapat keuntungan dari susur galur kita kecuali hanya sampai level ke 6 saja....jadi, xdelah isttilah, orang bawah buat keje teruk2, tapi dia senang lenang lak..

he he e....jika korang semua berminat nak join dengan saya, boleh je,.xde masalah...dialu-alukan...lai..lai.....


kedai online SHAKLEE saya : Puan Siti Noriza Saleh Shaklee Independent Distributor [ID No : 852453] 013-7374 958 |damia_pitshop@yahoo.com twitter : @damiapitshop

No comments:

Post a Comment

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...