Wednesday, March 23, 2016

CAMERON HIGHLANDS : KEBUN BUNGA

lambat sangat akak ni nak cerita pasal jalan jalan akak tahun lepas. ha ha ha..jangan marah!!! tahun lepas tau!!.. bulan november 2015. sinambungan dari entry sebelum ni, siangnya tu, akak sekeluarga bergerak balik ke Johor. singgahlah beli sayur bagai dan buah buahan. Perhentian seterusnya ialah Kebun Bunga. Cantik cantiklah bunga kat sana. Alhamdulillah. Akak sekeluarga bertuah sebab bunga bunga semua sedang mekar elok je.

anak bujang ni okey je kalau diminta bergambar. kejap je dah 6 tahun budak ni.


hah, si akak ni senyumm terpaksa sebab penat kot. pagi pagi dah kena gerak.. melayankan mama dia..keh keh keh.


emak ye..ini bukan kakak akak. nampak muda kan? sedih bila mak cakap " masa ada abah, xde pun nak jalan jalan". hu hu hu hu


hah tengok. tu ayat tu menyentap hati dan perasaan tau.. KASIH SAYANG IBU YANG MULIA.


Ya Allahh...macam nak petikkkk je....kembang elok.


pink pulakkkkkk


ni labu eh?? boleh makan tak??


yang ni mood dah elok sikit..kih kih kih


lelaki kesayangan hamba....


uiksss...ahkak nampakkkk gemmmmmm...


kan..bila mood dah baik, sohlah posing kat mana pun...elok je senyum...


awat adik tersipu maluu....


alamak.. nampak sikit jari adik amikkn gambar...ha ha ha


apa suami ku buat ittewwww???


mama posinggggg.....geram je tengok buat tomato tu..


hah..ni sebab Che Ta suka bawak kameraman sebab boleh gambar sefamily..ha ha ha...ini mak akak yang amikkn gambar..kalau tak, memang takdelah nak gambar 1 keluarga



penat dah jalan ....kasi rehat kejap.,


macam kat disneyland....kononnnnnnn...


habis kisah jalan jalan part 2!!

No comments:

Post a Comment