Sunday, February 26, 2023

BLOG MEGA SHAKLEE 1.0

Subhanallah, masa mula mula Master Norita buka projek BLOG MEGA SHAKLEE 1.0, saya terlepas pandang. Tapi bila tahu ada dibuka kemasukan tambahan untuk peserta baru, saya cepat cepat daftarkan diri. 

Bukan apa, rasanya dah lama blog pengedar Shaklee Kota Tinggi ni terbengkalai. Tak tahulah apa ntah yang disibukkannya. Jadi, bila ada peluang untuk buat sama sama dengan kawan kawan lain, saya pun tak fikir panjang. 

Kita kena join dulu, baru kita tahu kita boleh buat atau tidak. Menulis memang antara benda yang saya suka buat. Tapi itulah, ia juga dah jadi benda yang dah lama saya tak buat. 

Alhamdulillah, bila saya join projek Blog Mega Shaklee ni, saya mula seronok nak menulis balik. 

Baca blog blog kawan yang sama sama join ni pun, buat saya lebih banyak idea untuk penulisan seterusnya. 

Malah rupany saya ni kalau tak join projek atau tugasan tugasan ni, saya pun tak tahu apa kemampuan saya dan lebih rasa "terdesak" nak siapkan tugasan ni. 

Tapi dari rasa "terdesak" itu, bertukar kepada rasa "seronok" untuk teruskan buat tanpa perlu rasa " aku kena buat sebab ia tugasan". Kini, aku perlu buat sebab ia adalah untuk diri aku sendiri.


Terima kasih pada semua admin admin, Master Master Euphoria yang terlibat, berkongsi idea dan pendapat untuk memastikan kami semua peserta pogram ini dapat melaksanakan semua tugasan dengan baik. Alhamdulillah .

Senior Coordinator Siti Noriza | ID: 852453
 Call/SMS/Whatsapp : www.wasap.my/60137374958
Email: sitinorizasaleh@gmail.com 
FB: Siti Noriza Binti Saleh 




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...