Friday, April 13, 2012

FENOMANIA????...ANDA PILIH SAPER?....SAYA PILIH ESP...ha ha ha ha







TReng....trengg......sekarang ada pogram terbaru di ASTRO... FENOMANIA!!!!! macam-macam artis glamour ada....hazama, jaclyn, alyah, stacy dan macam-macam lagi......w.pun apa jua pogram yang melanda kt negara kita ni, saya tetap dengan pujaan hati saya ....ENERGIZING SOY PROTEIN!!!!!!!!!!!!!!!!


1) Tak payah nak panas-panaskan airnya.....
2) guna air suam/ sejuk je bila nak bancuh ESP ni...
3) Kualiti terjamin
4) Protein dan kandungan di dalammnya tidak hilang
5) Sangat jimat...1 hingga 3 sudu je sehari
6) fleksibel..dari anak2 umur 2 tahun hingga mak bapak budak yg umur 40, 50 , 60 tahun tu
7) Bekas yang kedap udara dan terjamin
8) Terdiri daripada 9 komponen asid amino untuk memudahkan penyerapan oleh badan.
9) Membina sel-sel tubuh.
10) membantu kesihatan kuku dan rambut
11) membina ketahanan badan
12) menambah susu badan...kalau anda lelaki atau wanita yang tidak menyusukan, idoklah kuar susu ye...he he he


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Hubungi saya 013-7374958 atau melalui email damia_pitshop@yahoo.com atau add saya di fb ( siti noriza saleh ) untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya :)

No comments:

Post a Comment

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...