Monday, September 10, 2012

ENERGIZING SOY PROTEIN ( ESP )


Hari ini, saya nak kenalkan satu produk best dari shaklee. Iaitu ENERGIZING SOY PROTEIN ( ESP ). ramai yang menyukai ESP ini kerana keberkesanannya kepada mereka yang menggunakannya.  MAlahan ia juga berbeza dengan produk soy protein lain yang berada di pasaran. 

ESP, energizing soy protein, shaklee, pengedar shaklee kota tinggi

ENERGIZING SOY PROTEIN :-

* Membekalkan tenaga berkekalan dengn protein berasaskan tumbuhan yang berkualiti tinggi.
ESP merupakan sumber protein biologi yang lengkap berasaskan tumbuhan yang secara semula jadi rendah lemak, bebas kolesterol dan kaya dengan asid amino penting.  Ia terbukti secaa klinikal dapt mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya.

* Tumbuhan berprotein yang berkualiti tertinggi dengan kandungan 14 gram protein soya sihat dan 500 mg kalsium bagi setiap hidangan.

* Membantu mengekalkan kepejalan otot.

* Glisemik rendah yang dapat membantu mengekalkan gula dalam darah yang normal.

* Membantu menyokong sistem imun, mengekalkan tahap kolesterol normal dan menggalakkan kesihatan jantung dan prostat.


PERBEZAAN ENERGIZING SOY PROTEIN ;-

* PROTEIN SOY SHAKLEE telah terbukti secara klinikal dapat membantu anda kekal bertenaga selama berjam-jam

* Air digunakan untuk mencuci bagi mengekalkan bahan penting seperti ISOFLAVONES, genistein dan daidzein juga menyediakan anda dengan kebaikan keseluruhan soya.

* NON- GMO (tidak diubahsuai secara genetik ) protein berasaskan tumbuhan yang memastikan yang kacang soya kami bebas daripada kacang soya yang diubahsuai secara genetik.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Hubungi saya :- 
call/sms/ whatsapp : 013-7374958 
atau email : damia_pitshop@yahoo.com 
 atau add saya di fb ( siti noriza saleh ) 
 yahoo messenger : nuriezam_040806 


pssssttttt.... saya merupakan pengedar shaklee Kota Tinggi, JOhor. dapatkan secara COD dengan saya :)

 untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya :)

No comments:

Post a Comment

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...