JOM KLIK ( NAK BELI BARANG2 BABY)

ME & MY HUSBAND

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

NUR DAMIA MAISARAH

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

MUHAMMAD DAYYAN ZAFRAN

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, September 19, 2012

MIA KENA "CIUM" SOMETHING


Trennggggggggggggggg...sian anak dara aku..ha ha ha...konon2 nak gi beraya kt umah org..plan dah cntik dah....dari kota tinggi ke tiram, ke perling, ke pulai indah lastttttt sekali ke kulai....tapi hancussss......kena "cium" lak mata mia ngn menatang apa ntah....hik hik...ni gambar masa belah pagi..tak bengkak sangat...





so, teruskan perjalanan raya ke perling...sampai ke perling, dia dah mula gatal-gatal kaki...aiseh...dalam hati "alahan ke budak ni...tapi sebelum ni makan sotong, okey je"....

sepanjang jalan dari kota tu, dok jenguk2 gak klinik...mana tau buka....huh..x de maknanya...hari ahad plus hari malaysia..semua tutup kecuali klinik penawar...hu hu hu hu...tapi ttp x jumpa klinik penawar.....

so, skip 1 umah...terus je ke rumah akak ipar kt pulai indah....smpai je terus mandi2..siap pakai sabun bagai kt rumah akak ipar....

x smpai 1 jam, makin byk pulak gatal2nya...mia dah nangis2...ckp mata dia sakit...sian sungguh....balik umaha terusss.....


petangnya, makin terukkkkk mata dia..ha ha ha...smpai nak tengok tv kena dongak2///sian sungguh....dia dah nangis2, dah gatal2 satu badan..terus decide carik klinik kt kulai...Alhamdulillah..klinik adham buka.....


bila turn mia kena panggil doc, doc tanya mia "nak inject ke nak makan ubat"...
mia : makan ubat banyak tak?
doc : ada 4 jenis
mia : inject?
doc : 1 kali je
mia : injectlah..


ha ha ah ha...lpas tu, aku punyerlah pegang kuat tangan mia, takut dia meronta...sekali, dgn muka x de perasaan, dia derk je kena inject..bersuara pun tak, menangis pun tak...aku je lebih..ha ha ha....

pagi semalam, dia x nak sekolah..dia ckp, dia malu..sabor jelah...hari ni, Alhamdulillah..dah mcm biasa....dia tanya aku, dia dah cantik balik tak?...kueng...kueng...kuengg.....


kedai online SHAKLEE saya : 
 Puan Siti Noriza Saleh 
Shaklee Independent Distributor [ID No : 852453] 
013-7374 958 |
damia_pitshop@yahoo.com 
twitter : @damiapitshop
www.damiapitshop.com

3 comments:

Nieza Ishak said... [Reply]

elergic makan kot ni .... ;)

Siti @ nurie said... [Reply]

nieza :- ntahlah...mlm tu makan sotong...tapi sebelum ni, okey je..ketam, udang, sotong, semua dia telan..x de msalh lak..

Siti @ nurie said... [Reply]

www.damiapitshop.com