Saturday, November 27, 2010

HAPPY BIRTHDAY MY GIRL - 3 TAHUN







wah..aku terlmbt post pasal besday mia.....

semlam dia genap 3 taun...Alhamdulillah...Mia membesar dengan baik, sihat dan jadi anak yg baik..amin...

bila kenang balik, terlalu cepat masa berlalu...dah tiga taun dah anak dara aku ni....kaki lawak, manja, kaki buli pun ada....tp itu semua sebagai ubat keletihan ayah dan ibu balik dr keje.....

harapan ibu semoga mia membsar dengan sihat, sempurna, jadi anak yg dengar cakap ibu dan ayah, tidak pernha belakangkan ibu dan ayah serta family, jadi akak yg baik ( jgn buli2 adik tau)....

semoga impian mia nak belikan ibu kete ( fairlady tau ) akan termakbul...amin....

* cter pasal kete fairlady ni bila satu hari tu, dia tgok dlm tv..rasanyer kete tu warna hijau agaknyer....dia terus jerit "mama...mama...kete acntik....mama nak tak?''....

aku pun terus je jwb nak....dia pun jwb" nantia mia belikan eh"...

ha ha ha ha....aku aminkan jelah...mia mia....

my small shop :-

http://www.damiapitshop.com

2 comments:

  1. Kemain lagi mia nak belikan ibunya keta fairlady. Kat aunty yatie jgn lupa ye....heheee....

    ReplyDelete
  2. yaite>>ha ha ha ha...skrg dia giler tgok katalog kasut, handbaglah..lpas tu dia soh ct plih...nnti dia ckp" nnti soh ayah beli eh"....dia dpt ayat ni kalau dia tgok tv, dia nmpak mainan ke, makanan ke, nti ct ckp"nnti eh..kita soh ayah beli"...skrg,.dia kenekan kita balik pulak

    ReplyDelete