Monday, November 8, 2010

STOK EBM ( OCT 2010 )

.




yeah...aku suka sesi tayang menayang stok EBM ni..bukan sbb aku ni berlagak..tp sebagai satu semangt utk aku terus usaha dah usaha utk simpan stok...sbbb ...."kawan baik" aku dah mula jengah aku bulan ni..so, production agak merundum ckt....he he he...ooo..aku nak citer pasal sumber2 makanan sebagai penggalak pengeluaran susu...nnti aku buat entry khas utk tu ye....

my small shop :-

http://www.damiapitshop.com


6 comments:

  1. makin byk stoknye...makin semangat nak BF ni... congrats CT

    ReplyDelete
  2. tahniah mama:)
    dah blh beli freezer baru tu:)

    ReplyDelete
  3. mummy dasy>>>kne lak yati, bila dah period cuma dt 4oz je sekli pam..adeh..seram...seram...

    memorisusuanku>>. dah beli..tp still rasa kena rembat deep freezer gak....hik hik

    ReplyDelete
  4. Syabbas mere bette....heheee..Kalau gini banyaknya, takleh la nak letak ikan dan ayam kat situ...

    ReplyDelete
  5. yatie..betullah..zam ckp, beli peti sejuk besar pun, penuh ngn susu je..sama je dtgnyer beli lauk utk smeinggu je..ha ha ha

    ReplyDelete
  6. mmg seronok kan tgk ebm kiter byk.. mmg suka sgt kan dpt kongsi gambo ebm kiter ngan ibu2 yg lain.. saya pun suka wat mcm tue.. bkn stakat bg semangat kat diri sndr, tp leh bg semangat kat ibu2 yg lain..

    ReplyDelete