Sunday, May 20, 2012

I'M BACKK---- ceh...macam ada peminat je... he hehe :)

Assalamualaikum....wah...lama giler aku tak update blog personal ni...busy the very...he heh... Insya Allah, kali ni aku akan cuba update blog ni selalu.....

banyak benda nak diceritakn since dah lama tinggalkan blog ni...tapi tak pe....maknanya banyaklah benda nak aku ceritakan.he hehe...

tapi, mula mula aku nak cerita pasal penyusuan aku.... Alhamdulillah....perjalanan selama sethun 7 bulan ni banyak memberi aku input dan output...dan yg bestnyer, dari pengalaman menyusu ni, aku dpt berkongsi ilmu penyusuan dengan orang-orang lain jugak...dan tetibe aku jadik seorang yg sgt obses pada penyusuan..he hehe...

perjalanan penyusuan ini tidak mudah yang aku sangkakan....masuk bulan ke 6 penyusuan, ada pelbagai ujian....susu mula merundum, zafran dah mula pandai memilih susu, buat aku rasa perlu cari sesuatu supaya impian aku utk teruskan penyusuan akan tercapai.....Alhamdulillah....terjumpa dengan produk SHAKLEE, buatku semakin bersemnagat dan komited utk teruskannay...baru aku sedar, nak melaksanakannya tidak semudah semasa mengucapkannya...tapi, dengan bantuan babyster masa tu, NEK KIAH dan family, kawan-kawanku, bos ku, serta paling penting, SUAMIKU MOHD ZAMRI, aku berjaya mengatasinya....dan sekarang aku masih menyusukan Zafran....

untuk berjaya dalam penyusuan, aku rasa bukan sebab pam yang murah or mahal, bukan sebab frezerr ( dulu teringin nak freezer yg besor tu), ha ahha, or bukan sebab ruang/tempat pengepaman itu..tapi adalah KEAZAMAN, KEINGINAN, KERAJINAN DAN DOA YANG BERTERUSAN....dan yang pasti, SENTIASA TAWAKAL DAN ISTIQAMAH DENGAN REZEKI DARI ALLAH...

nant sambung lagi..ZAFRAN dan merengek2 nak nysu....




kunjungi kedai online saya :- http://www.damiapitshop.com/

 

No comments:

Post a Comment

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...