Monday, May 21, 2012

MINAH KEPOCHI - MY SWEET HEART..


anak dara saya dah besar kan?....sekejap je dah 5 tahun...sekarang dia dah byk ckp, byk kepoh punye orang, banyak loyar buruk..tapi saya tak kisah..sebab saya ada kawan untuk berbual....dan part paling best, dia sangat sayang kt adik dia...he hehe..

time diaer tunjuk kasih sayang dia kat atas, rasa best je tgok dan terserlah sifat pelindung dia ...tapi, bila dia bergaduh dengan adik dia, perghhhhhhhhhhhhhhhh macam nak putus sedara...he ehe,..biasalah..budak-budakkan....la ni, dia sangat rajin tolong basuh pinggan...lpas tu dah sibuk nak tolong masak..siap panjat atas kerusi lagi nak tolong masak...jangan dah besor, mals nak gi dapur, siap ko mia...hua hua hua...

Alhamdulillah..dia dah mula hafal surah - surah pendek mcam surah alfatihah, al -ikhlas, al falaq, al nas...dan skerang dia tgh hafal ayat kursi....Alhamdulillah..best tgok dia hafal dan sibuk nak minta telekong bila dgr azan...tapi part tak best, dia sibuk nak pakaikan zafran telekung gak..hu hu hu..zafran tu lelakilah mia...budak lelaki mana pakai telekung..kang jadik lain pulak adik ko tu...


nanti cter lagi pasal Mia....

kunjungi kedai online saya :- www.damiapitshop.com


 

No comments:

Post a Comment

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...