Wednesday, May 16, 2012

TESTIMONI/..TERBAEKKK....HANYA GUNA HERBAL CREAM JE....





 Wah...tak sangka saya...benar-benar tak sangka....sebab saya tak pernah mencubanya...tapi bila customer dah mencubanya, maka saya juga perlu mencubanya....ha ha ha ha ha......jom baca testimoni ni...:_














                                        




Cream ini akan berasa dingin , bermentol dan tidak berminyak...lagi pula ianya dibuat daripada ekstrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chesnut yarrow dan rosemary.


KAMI MERUPAKAN PENGEDAR SHAKLEE DI KOTA TINGGI, JOHOR. dapatkn produk shaklee pilihan anda dari kami jika anda ingin secara COD.


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Hubungi saya 013-7374958 atau melalui email damia_pitshop@yahoo.com atau add saya di fb ( siti noriza saleh ) untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya :)

No comments:

Post a Comment

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...