Thursday, October 2, 2014

SUPLEMENT UNTUK KULIT LICIN DAN GEBUS MACAM BAYI


Supplement Tambahan untuk Kulit Licin dan gebuss,...


Vitamin A:-

Memulihkan kulit anda daripada kerosakan matahari, kerutan dan penuaan dengan vitamin A, untuk wajah menjadi lembut dan bercahaya. Vitamin ini adalah perlu untuk membaik pulih kulit. Dr Arthur Perry mengatakan bahawa vitamin A "adalah satu-satunya perkara yang boleh mengembalikan beberapa tanda-tanda penuaan ." Menghapuskan kulit kering seperti psoriasis dengan vitamin A.

Biotin, Vitamin B3 dan B5 ( B COMPLEX ):-

-Mampu menjadikan kulit berseri, sihat dengan mengambil 300 mcg Biotin harian. Biotin adalah yang paling penting vitamin B untuk kulit anda.

Ambil 30 mg vitamin B3 (niasin) setiap hari untuk mengekalkan kelembapan pada kulit anda.

Membantu menyembuhkan jerawat anda apabila anda mengambil 300 mg vitamin B5 (Pantothenic acid) setiap hari. Lit-Hung Leung, MD mendapati apabila 10 g vitamin B5 diambil untuk jerawat, liang kulit muka menjadi nyata lebih kecil dalam satu hingga dua minggu dan berterusan sehingga kulit sangat licin dan cantik. 

Vitamin C dan E:_
Lebih 80 peratus kulit anda dibuat kolagen, protein. Merangsang kolagen pada kulit anda dengan mengambil vitamin C tambahan. Pastikan kulit anda kelihatan lembut dan muda dengan vitamin C dan mengurangkan atau mencegah kedutan.

Dr Peter Pugliese, pakar penjagaan kulit, mengatakan bahawa vitamin C adalah larut air antioksidan biologi yang paling penting. Mengambil 800 mg 2,000 mg vitamin C setiap hari dengan flavanoids, untuk meresap lebih baik.

Mengambil 400 IU vitamin E setiap hari untuk mengurangkan kerosakan matahari, memperbaiki tekstur kulit dan mencegah kedutan.

Zink, Selenium, Omega-3 dan Alpha-hydroxyacids:-

Mengambil suplemen zink setiap hari sebanyak 15 mg, terutamanya jika anda mempunyai jerawat. Zink mengembalikan bekalan minyak kulit ke tahap yang normal.

Melindungi kulit anda dari kerosakan matahari dengan 200 mcg selenium setiap hari.

Ambil 1,000 mg (satu sudu besar) minyak flaxseed atau 1,000 mg minyak ikan setiap hari untuk mendapatkan dos yang omega-3 asid lemak perlu. Omega-3 memastikan kulit anda lembap, licin dan kelihatan lebih muda.

Membina semula sel-sel kulit anda dengan mengambil 200 mg Asid Alpha-Lipoik setiap hari. Asid alfa-Lipoik merupakan antioksidan yang lebih berkuasa daripada vitamin C dan E.

Tips dan Amaran!!!!!
Elakkan daripada mengambil lebih daripada dos yang disyorkan vitamin A - tambahan ini adalah toksik dalam dos yang lebih tinggi.


Dr Mehmet C. Oz dan Dr. Michael F. Roizen, berkata, untuk kekal muda", cadangkan bagaimana untuk mengambil vitamin tambahan, "Ambillah separuh pada waktu pagi dan separuh pada waktu malam untuk mempastikan tahap vitamin tetap di dalam darah anda semasa hari. "

psstttt : Minum setengah berat badan anda dalam auns air setiap hari untuk melembapkan kulit anda dari luar dalam.


x payah susah-susah nak cari...SHAKLEE ada semua ittewwww...

trengggggggggggggg...



ingin mendapatkan set berpantang secara alami ini? jangan malu malu hubungi Kak Ct yang comel ini. hik hik hik. Jika anda semua berada di kawasan sekitar Kota Tinggi, Kak Ct leh jumpa anda anda semua kerana Kak Ct adalah pengedar Shaklee di Kota Tinggi ini. Bagi anda yang nunnnn jauh serata negeri, klik ikon ini untuk membeli ye :)




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Hubungi saya 013-7374958 atau melalui email damia_pitshop@yahoo.com atau add saya di fb ( siti noriza saleh ) untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya :)

No comments:

Post a Comment

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...