Monday, March 7, 2011

BERSAWANG.......FUH FUH FUH....

Aduh....bersawang sungguh blog aku ni.....tuan rumah bukan busy sgt...cuma asyik kuar masuk opis sejak 2 minggu ni.....asyik jalan2 ke JB...he hehe.....ade yg rindu ke?...hik hik hik....byk cerita dan gmbr utk diupload,...tp,,,,utk saper yg rindu kt anak2 aku, aku kasi gmbr terbaru utk tatatapn semua....



mia yg semakin petah bercakap dan semakin garang.....hu hu hu hu



zafran diusia 8 bulan.....aku selalu gigit bahu dia..nak gigit pipi, nnti ada kesan...kang kene marah ngn ayah dia..hik hik hik...






my small shop :-http://www.damiapitshop.com/

3 comments:

  1. assalamualaikum siti
    subhanallah comelnya zafran
    geram tengok gambarnya amsa 8 bulan, kalau saya,sayapun akan geget anak masa dia keliahtan sihat dan semangat.sekarang dia dah besar dah tak boleh nak geget geget.

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum siti
    subhanallah comelnya zafran
    geram tengok gambarnya amsa 8 bulan, kalau saya,sayapun akan geget anak masa dia keliahtan sihat dan semangat.sekarang dia dah besar dah tak boleh nak geget geget.

    ReplyDelete
  3. salam kenal...ish...dah mmg asyik kene geget je kak..he he he..geram sgt...smpai ayah dia ckp"nasiblah zafran,,,dpt mama giler gigit."..hik hik

    ReplyDelete