Thursday, March 31, 2011

LOKASI PUMPING - agak x terurus, tapi sesuai utk aku

Hari ni hasil susuanku utk sesi pam yg pertama jam 11 pg tadi...Alhamdulillah...byk rezeki Zafran hr ni...tp hari ni bukan nak cter pasal hasil tenusuku, tp nak cter di mana aku mengepam...he he he...jom......


botol pun dah x nmapk no oz dah...ha ha ha



dalam 8-9 oz gitu kot.....



nielah peti sejuk yg ada dlm pantry kt opis aku..Alhamdulillah...senang ckt ada peti sejuk comel ni....x yah aku nak angkut2 cooler beg ke opis....comel jekan...beli peti sejuk ni kongsi2 ngn rakan opis dan juga bos lama...



Nie station utk aku pam...agak serabut kan?..tp ok..agak2 time pam, haus, leh terus minum air..ada kerusi, leh smbil baca, smbil ngepam....




pantry merngkap stor ni, agak kecik...tp oklah...dr kene pam kat surau yg x de extension tu...hik hik hik..



tengok...wa,pun peti sejuk tu kocit, tp, mcm2 bolh masuk...yg 2botol tu, hasil susu yg pagi tadi...
oh silap...patutnyer ltk kt dlm ckt...kengkawan, jgn ltk botol kt depan cm aku buat tu ye..hik hik....nnti aku ltk balik botol tu kt dlam ckt...




Ini pandangan pintu dr dlam...so, bila aku pam, aku menghala ke arah pintu....smbil jaga line kalau ada org nak masuk amik air...tp, kantol gak hr tu ngn bos...apalah bos aku tu...ish ish..



INi pintu pantry dr pandangan luar...aik...nampak tak signboard mcm no entry tu?....jom..kita close up ckt....






treng,,..treng.....................




ha ha ha ha.....sign board ni dipasang selepas bos aku menyerbu masuk pantry betul2 time tgh aku pam...ciskek nyer bos..buat malu aku je tau.....

my small shop :-http://www.damiapitshop.com/

7 comments:

  1. HAHAHA x boleh blah CT IN DA PANTRY miahaha

    ReplyDelete
  2. ha ha ha...ni gar2 kantol ngn bos arr...terus ltk signboard,,,okla tu...ct in da pantry..ha ha ha a

    ReplyDelete
  3. hahahaha kantoiiiiiii ..
    tp ok apa ...

    ReplyDelete
  4. hahahahahha! bijak bernas punya idea!

    ReplyDelete
  5. nieza>>>kantoi time pumping tau..aduhai...malu giler...dia pun ckp sorry sbb dia luper ct kt dlm pantry...hik hik...

    farra>>dah lpas kantoi baru kuar idea tu..ha ha ah ha

    ReplyDelete
  6. ya allah malunya kan, xpe2 dh ade notis kt depan tu mesti selamat pasni hehehe

    ReplyDelete
  7. aju>>mmg pun...malu gilerlah..kuar dr pantry, x tau nak ckp apa ngn bos...bos pun mcm malu je..ha ha ha

    ReplyDelete

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...