Thursday, August 9, 2012

CERAI SUSU?...


Alhamdulillah...sudah 2 tahun perjalanan penyusuan aku kt budak comel ni....x sangka..kejap je masa berlalu.....sebulan lepas, aku dah pack semua breastpump, beg, botol-botol susu dalam kotak.....sedih bercampur gembira...syukurr....niat untuk menyusukan zafran sehingga 2 tahun, tercapai...banyak rintangan dan halangan ye..tapi, ALhamdulillah...Allah beri keizinan utk aku teruskan dan capai impian sehingga 2 tahun...

la ni, walaupun dah tak pam susu, ALhamdulillah..masih ada rezeki utk zafran..kekadang tetibe breast jadi bengkak sbb x pam...zafran pun kkdg cari nenen time nak tido or time lepaskan "kerinduan" dia...lpas tu, dia selesa dgn minum air lain dan botol susu dia tu..hu hu hu...

apapun, aku belum ada niat nak ceraikan susu lagi...biarlah..tunggu dia atau aku dah rasa x selesa..he ehe...tapi siyes, mmg rindu bila dia dah xcari nenen lagi...kebiasaan 2 thun tetibe hilang cmtu je...siap offer lagi ngn zafran kalau dia sibuk melekat ngn ayah dia...he ehhe....

apa pun, perjalanan penyusuan ini sangat bermakna dan satu kenangan terindah dalam diri aku...semoga, zafran akan membesar menjadi seorang manusia...ye manusia yang ada akhlak terpuji, keimanan yang tinggi, anak yang soleh, dan manusia yang menyumbang sesuatu yang terbaik utnk ISLAM DAN NEGARA...amin

kunjungi kedai online saya :- http://www.damiapitshop.com/
 

No comments:

Post a Comment

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...