Tuesday, August 28, 2012

ZAFRAN LARI SEKOLAH?..HA HAHAHA



si budak comel ni, sejak 2 bulan ni, sangat beremosi kalau nak ke nursery....mesti dia akan buat drama melayu...menangis-nangis tak nak pergi nursery...abis tu, takkan lak eden x nak anto kan?..dah eden nak gi kerja, ye den kena anto..ye dak?

tapi tuelah..mmg kesian ngn dia..asyiklah nangis hari2...bila smpai je nursery, iye ye dia x nak lepaskan aku..peluk kuat leher aku..aku pun pelik....pernah gak risik2 ngn cikgu kt situ..dia ada gaduh ngn saper2 ke?..or ada budak buli dia ke..ala-ala kes mia kena gigit kt nursery lama..manalah tau kan.....tapi cikgu tu cakap, dia kejap je nangis..aku hilang dari pandangan dia, senyaplah....mmglah okey...tp x puas hatikan..mesti ada sebab zafran tak nak gi nursery...aku risik cter ngn mia lak....tanya mia, ada tak budak pukul zafran ke, cikgu cubit zafran ke, zafran jatuh ke....iye-iye mia geleng pale...alahai anak....cmnelah nak buat...

pernah pancing gak belikan jajan, mainan time dlm keta, tp dia nampak je bumbung nursery tu, otomatik nangis....itu masa awal tahun...la ni, dia dah makin boleh berfikir...dia nampak je mia pakai baju sekolah, dia dah mula nangis...kkedang, lari masuk bilik....pening..pening...


kedai online SHAKLEE saya : 
www.damiapitshop.com
 Puan Siti Noriza Saleh 
Shaklee Independent Distributor [ID No : 852453]
 013-7374 958 |
damia_pitshop@yahoo.com 
twitter : @damiapitshop

No comments:

Post a Comment