Tuesday, August 28, 2012

HERB- LAX - DETOX TERBAIK UNTUK BADAN


Ramai customer bertanyakan tentang HERB-LAX.. katanya herbalax merupakan detox terbaik untuk badan. Ye ke? saya tidak berani mencuba produk ini semasa 6 bulan penyusuan badan saya. Akan tetapi, bila saya menghadapi masalah pembuangan setiap hari, saya akui, saya perlu mencuba detox ini.  Apa yang saya risaukan ia, produk ini sama dengan produk detox yang lain di pasaran, tetapi, walllahhhhhh...sangat best. Berkesan selepas 3 dhingga 4 jam pengambilannya, ia tidak mendatangkan kesan cirit birit. Ia juga sangat melegakan perut. 

herbalax, detox terbaik, pengedar shaklee kota tinggi

PERBEZAAN SHAKLEE :-

Ramuan asas produk ini terdiri daripada kombinasi sains perubatan tradisi dan teknologi barat.  Ia mengandungi 9 herba semulajadi : alfalfa leaves, senna leaves, anise seed, blue malva flower, buckhorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver's root.  sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuainya secara klinikal untuk digunakan oleh tubuh kita untuk jangka masa panjang.

Manfaat Utama :-

* Pembersihan najis yang tersekat
* Merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
* Membantu masalah sembelit
* Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus ( natural bowel movement ) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit
* Mengempiskan perut
* Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut.  Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba.



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Hubungi saya 013-7374958 atau melalui email damia_pitshop@yahoo.com atau add saya di fb ( siti noriza saleh ) untuk dapatkan konsultasi tentang set mana yang paling sesuai dengan anda. Anda akan diberikan tips dan cara pengambilan vitamin yang betul apabila membeli dengan saya :)

psssst.... saya merupakan pengedar shaklee Kota Tinggi, Johor. Anda boleh mendapatkan produk ini secara COD sekiranya anda berada di kawasan ini :)

No comments:

Post a Comment

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...