Tuesday, July 22, 2014

KEKAL LANGSING DI HARI RAYA

Wah...wah...baju raya dah siap dah ke semua? mesti dah semangat nak pakai baju baru tu..apatah lagi kalau satu keluarga sedondon warna...seronokkan? Orang kata raya setahun sekali. Masa nilah nak melaram. Tapi dalam Islam juga menggalakkan untuk kita berpakaian cantik cantik dan bersih di hari raya.

Eh, baju raya tu beli time bulan puasa atau sebelum puasa? Bukan apa, takut seminggu lepas raya terus tak muat jah..ha ha ha..saper susah? punyalah dok nak membalas dendam makan time raya, semua dok masuk dalam perut. Tak perasan lak badan naik dengan tiba tiba. keh keh keh.  Nak sekat makan, masa raya ni jelah jumpa rendang, ketupat, lemang dan sebagainya. rugi tu.. Tapi apa kata kalau kita standby siap siap "senjata" untuk pecah lemak dan "flush" lemak siap siap.  Saya cadangkan SET HARI RAYA yang perlu anda semua ada. oh.. termasuk saya..he he he..

Untuk kekal langsing di hari raya ni, senang je. memanglah kena kawal makan. banyak kolesterol tu. Tapi untuk menjaga kolesterol dalam badan pun bukan senangkan? nak pecahkan lemak pun, sehari mau 4 5 6 rumah kita lawat. Kang tak makan, kecik hati tuan rumah.

ini produk yang saya suggest untuk kita standby siap siap dalam kereta atau handbag..

1) LECITIHIN - berfungsi sebagai pemecah dan pembakar lemak dan kolesterol dalam badan. Ia diserap dengan cepat dalam badan.

2) HERBALAX - berfungsi membuang lemak yang telah dipecahkan oleh lecitihin dan juga membuang toksin dalam badan.  Muka berjerawat pun salah satu tanda badan kita banyak toksin tau

3) ALFALFA - juga berfungsi membuang lemak dan membuang toksin dalam badan. Bagus di amalkan kerana iaa bersifat "panas" dan tidak mendatangkan cirit birit kepada pengguna. Oh ya! mereka yang menghidap gout sangat bagus mengamalkan alfalfa ini untuk mengurangkan asid uric dalam badan.

4) CINCH - CAFFE LATTE, VANILLA, COKLAT - berfungsi untuk memberi "shape" pada badan dan mengelakkan kulit dari menggeleber. Jadi badan nampak cantik.


* jika ingin mendapatkan produk ini secara COD, saya merupakan pengedar shaklee Kota Tinggi, Johor dan kawasan sekitarnya.




 Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut: 

Siti Noriza | ID: 852453 
Call/SMS/Whatsapp 013-7374958
 Email: sitinorizasaleh@gmail.com 
FB: Siti Noriza Binti Saleh 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...