Monday, July 28, 2014

MULTIVITAMIN TERBAIK - LENGKAP DENGAN 12 VITAMIN

Bismillah...

 hari ni saya nak perkenalkan lagi satu produk killer dan giler terbaik dari SHAKLEE.... ia adalah multivitamin terbaik di dunia...kenapa saya cakap begitu?...sebab VITALEA IRON FORMULA telah dipilih oleh Center for Science di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTI-VITAMIN ( MULTIVITAMIN YANG TERBAIK ) di dalam Public Interest pada tahun 2000

Vitalea Shaklee adalah mutlivitamin dan mineral yang pertama dicipta di dunia. Peningkatkan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair ( 90 tahun dulu ) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai vita-lea.  Setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yang diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disrankan oleh RDA.  Ia di formulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.

Tablet vita-lea ini disalut dengan serbuk nutrisi - spriluna.  Ia dihasilkan dengan kaedah yang terkini dan teknologi eksplosif yang kompleks disebut explo-tabs. ia merupakan tablet multivitamin yang paling pantas di dunia terlarut dalm air dan juga tubuh manusia.. mineral yang terkandung di dalamnya mudah berintegrasi dengan protin untuk penyerapan yang pantas oleh usus kecil.

multivitamin terbaik


MANFAAT UTAMA ;-
* penambahan tenaga segera
- pemberi tenaga, kecergasan tubuh dan kekuatan mental, sekaligus membantu sistem memori dan fokus dalam aspek pembeljaran mahupun kerja seharian.

* pelengkap nutrisi :-
- kekurangan pelbagai vitamin dan mineral penting akibat amalan diet yang tidak seimbang, terutamanya mereka yang mengamalkan sayuran (vegetarian ) dan anemia.

* Keupayaan sistem produktif :-
- penting kepada kanak-kanak dan remaja yang sedang membesar

* metabolisme :-
- sangat membantu dalam stimulasi metabolisma dan melambatkan proses penuaan

* Elemen penting pada sel tubuh :-
- menyediakan asas nurisi, memastikan sel hidup, pertumbuhan sel baru, membantu proses pembesaran, pertumbuhan rambut, otot, kulit, kuku dan hormon, serta menjaga kesihatan tirod

* Melindungi organ:-
- menlindungi fungsi buah pinggang, jantung dan hati.



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

ingin tahu apa lagi keistimewaan shaklee???? cepat cepat hubungi kami :_

Nama : SITI NORIZA BINTI SALEH
NO TELL : 013-7374958 
personal fb : Siti Noriza Binti Saleh 
Fanpages : Damia Pit Shop
EMAIL : damia_pitshop@yahoo.com

jika anda ingin menjadi ahli shaklee dan anda berada berdekatan dengan kami, kami adalah pengedar shaklee Kota Tinggi, Johor..  kami akan berikan anda penjelasan yang ringkas dan mudah untuk anda fahami.

No comments:

Post a Comment

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...