Monday, December 21, 2009

PANTAI PASIR LANUN A.K.A PANTAI PENYABONG

hah...nak minta tolong pd saper2 yg pernah pergi or pernah tahu pasal pantai ni...bukanlah dari segi sejarah or lokasinyer, tapi dari segi penginapannyer....ada saper yg tahu?....puas ku servey dlm tenet, susah nak jumpa website pasal chalet or resort dia...

please...bantuan...bantuan...


4 comments:

  1. salam...penyabong tu kalau tak silap akak kat mersing kot...sbb akak tinggal kat mersing dekat 5th...klu dulu resort&chalet masih kurang mungkin sekarang dah banyak yang pasti pantainya mmg best bersih dan landai.

    ReplyDelete
  2. uish
    1st time dgr nama pantai nih

    ReplyDelete
  3. sorrylah siti sbb akak pun tak pernah dengar nama pantai ni...

    ReplyDelete
  4. alamak kak takde info pasal tu lah..

    saya klu nak g pantai..manti kat umah mertua je..takder menginap ni..heheh

    coweyy

    ReplyDelete