Wednesday, December 2, 2009

ZOO SALENG

Memandangkan aku bercuti lama dari hari khamis smpai senin, aku amik peluang tu utk cuti2 johor.....alah, dekat je...gi zoo saleng je...hik hik hik..adalah 3 km dr umah aku...hua hua hua...
w.pun rege tiket nyer mahal, tapi berbaloi-baloilah ngn binatang2 yg bergerak aktif kecuali ular sawa yg tgh salin kulit (agaknyerlah )......tapi anak dara aku mmg exctd sungguhlah gi situ berbding masa kitaorg gi zoo johor tu.....tapi, dia paling suka tang harimau yg gebusss tu...eh, jgn tak caya, bulu dia selembut karpet tau.....bersih pun bersih......

jom...layan gmbr....


IKAN ARAPAIMA
- Peh..besar giler...bila kasi makan, dh mcm bunyi bom bila dia nak tngkp ikan kecik tu...ish.....



ibunyer yg gediks nak bergmbr...he he he'


mia tgh sibuk nak wat "peace".....


ayah ngn anak...


besar giler harimau ni....terpegun anak dara aku tgok..tapi, kandang dia kocitlah...


besar tau sbrnya burung kasawari ni...leher dia panjang gilersss..


alahai...tomeinyer kuda padi ni...


mia yg tak nak tgok kamera sbb sibuk nak tgok rimau kat blkg tu,,"eh, nape perut ibu nampak besor ek"..ha ha ha




HARIMAU BINTANG yg nmpak cm kelaparan...


gebuss kan bulu dia.....mcm nak pegang je....


mia merajuk sbb dah penat berjalan...sbrnya aku pun dah tak larat nak dokong dia...dah 12 kg tue....patah tgn mak wei...




ibu yg semakin berisi....ha ha ha ha


7 comments:

  1. Bestnyer pi zoo....macam2 ada!


    Bawak anak masa kecik mcm tu la....terujanya kejap jer, pas tu nk didokong, nak disusu, nak rehat, merajuk, menangis....nak tidur.....kekadang terberak pulak...hihi.

    p/s Mia nak beradik yea tak lama lagi???

    ReplyDelete
  2. Baru cadang nak gi minggu lepas tapi memandangkan ajay ada cadangan lebih best - gi RENGIT, aku tangguhkan dulu.

    Tiketnya berapa RM? Lagi best dari zoo johor yea?

    ReplyDelete
  3. uish...bawa anak2 memang best la kalau tempat2 macam nih

    ReplyDelete
  4. asyiq>>>itulah kak...dia tu dah tak lart dah nak didokong...kalau dah ayah dia tak lart, lglah ibu dia...

    p/s:- erk, adakah perut itu tak lagi mengecut slpas gugur hr tu?..hik hik hik


    yatie>>>kalau dikira dr keaktifan binatang tu, kat sini lg ok....regenyer?..peh....berbaloi2...RM12.00....ha ha ha ha

    hans>>>yg tak bestnyer bila dia dah penat,...hu hu hu

    ReplyDelete
  5. Oppsss...silap teka la ni...sorry.

    Ada dua sbb knpa akak teka...

    1. The way u dressing (baju tu....)

    2. Sbb siti kt siti semakin berisi....

    Jgn mare tau...

    ReplyDelete
  6. asyiq>>> sbb pertama tu sbb baju tu mmg beli khas time pregnantkan mia...he he he...alah, kalau org agak peknen pun, pa hal...ada suami...kih kih...

    ReplyDelete
  7. lama giler x gi ZOO... semua gara2 Danish takut ngan binatang2..brave MIA... mak oiiii semangat MIA sama berat ngan daneen

    ReplyDelete