Wednesday, December 30, 2009

ADA YANG MENCARI?

Cak!!!! he he,,,ada yang mencari tuan rumah ni ker?....hik hik hik...perasan sudah....

tuan rumah sihat Alhamdulillah...cuma tuan rumah tak berapa nak tgok blog ni......mcm ada loya2 bila tgok blog ni..kang tetiba cm nak muntah pulak.....tu yg jengah blog member2 cuma baca je...itu pun baca laju2 je...ntahlah pembawakan kali ni....kok takleh tgok blog pulak...menanam sayur kat FB, elok pulak....hik hik...

so, maafkan tuan rumah atas pembawakn yang pelik ni yerk......

6 comments:

  1. ooo tuan ruamh...

    tengelam timbul tuan tanah ni ha...den dtg nak mintak sewo ni...hahhah

    ReplyDelete
  2. ntah..ntah kali ni lelaki kot hehehe

    ReplyDelete
  3. kami maapkn la tuan umh..hehehe..smoga tuan umh mnjadi ptani bjaye..hehehe..

    btw..umah berlangsir bru nmpk..hehehe

    ReplyDelete
  4. sujaihah>>>alamak...tuan tanah/.//eden belum gaji wok.....minggu depan york..

    jieda>>>wah...Amin...harap2 gitulah..boleh mia main perang2...ha ha ha

    hernee>>>mana tau kalau bttkr langsir, loya2 hilang..hik hik

    ReplyDelete
  5. hehe, tgk blog jadik loya ye.. ok2.. happy new year fren!:)

    ReplyDelete
  6. maya amir>>>ntahlah...sejak2 mia nak dpt adik ni..hik hik..HAPPY NEW YEAR to you too

    ReplyDelete