Thursday, November 26, 2009

SUPRISE UTK NURSERY


boleh gitu tajuk entry ni?..hik hik....

sempena besday mia ni, tercapai gak hasrat aku nak anto pulut kuning kat nursery tu...alah...saje buat2 mkan.....tapi aku tmbh gak wat kek coklat...sbb kalau bebudak ni, bukannyer makan pulut sgtkan...so, aku bersengkang mata utk wat kek ni.....


KEK COKLAT...seb bek ada lbh coklat urai ni...bolehlah..wat wat cntik;...


sememehkan...kelam kabut sgt ltk topping pagi tadi...nasiblah...


ayam masak kari..utk cecah ngn pulut..


pulut kuning aku yg tak berapa menjadi...ha ha ha...tak tanak sgt lah....
tapi oklah...baru 1st time buat...so, takleh nak agak sukatan air dia....alasan sungguh....
ha ha ha ha



7 comments:

  1. mmg slalu gitu la..
    klu kat taska iena tiap2 bln ada je anak2 ni sambut birthday...sonok gak dpt mkn free...hihi

    ReplyDelete
  2. Walla...rajinnya Siti..Mimi consider masak ketupat hari raya nih celebrate birthday diaorang sekali lah...hehehe...:)Kek pon malas nak buat..tangan yang melecur sakit lagi....Beli kek SR seketul jadila...;P

    ReplyDelete
  3. wow rajin nya. meleleh tgk kek coklat tu. pos ler skit :)

    ReplyDelete
  4. hahaha
    best2
    sonok bebudak dkt situ
    selamat ari raya aidiladha
    makan lembu jgn bebanyak
    kang macam2 penyakit plak dapat
    haha

    ReplyDelete
  5. salam... amboiii bukan main banyak lagi coklet kat kek tu mmg budak2 suka... tp akak lebih suka pulut kuning cecah kari tu sedapnyerrr.

    ReplyDelete
  6. mama uzma>>>ha;ah./.kkdg smpai seminggu tu, mia asyik bawa balik jajan je...

    mimi>>>mcm teringin nak wat pulut kuning tu...dah pernh buat pun...niatnyer dulu nak buat time mia baik dr keen swan masa dia kecik2 dulu...hik hik

    fara>>>kalau boleh ku pos, dah lama ku pos..he he he

    hernee>>wah, itu kira memuji ke?..kembang idung eden yg sedia kembang ni...

    hans>>selamat hari raya juga..alah2 budak2 je..byk manalah makn pun..

    naz_ilyn>>>sbb tu wat 2 2 kak...yg dewasa mmg suka mkn pulut..yg kecik2 ni, ratah kek coklat jelah...

    ReplyDelete