Tuesday, November 24, 2009

BERKIRA-KIRA UNTUK.........

aku sudah mula berkira-kira untuk membuat persiapan untuk bedday anak dara aku pada 26.11.2009...ish...lagi berapa hari je ni....aku taklah nak wat majlis pa pe pun....cuma tgh plan ngn hubby nak anto something kat nurseri mia tu....tapi, kalau boleh aku tak nak kasi jajan....he he he....so, ok tak kalau aku buat pulut kuning?....cm kat bwh ni......


ke aku nak decorate lawa2 cm yg ni lak?


atau pun, aku wat kek coklat jelah.....(ini jelah yg aku reti pun)....he he he he




1 comment:

  1. Kalau nak hantar nurseri,rasanya elok hantar kek.Budak-budak kan suka kek.Pulut kuning tu pulak elok kalau hantar kat jiran-jiran.

    ReplyDelete