Wednesday, November 18, 2009

ADIK KU MENANGIS


terang giler gmbr kat atas ni kan...he he he///...esok keputusan UPSR 2009 akan diumumkan diseluruh negara..maknanya, esok adik bongsu aku si SITI NUR SYAKIRAH ni, akan mengetahui hasil penat lelah dia mengulangkaji peljaran...

pagi2 ni, mak dah tepon aku...dia ckp adik aku nangis smbil cmpak2 barang...aik..kene histeria ke aper?...kan kptsan belum tau lagi....
mak aku ckp, dia nangis sbb dia mimpi cikgu dia umumkan kat perhimpunan keputusan UPSR dia cuma dpt 3A.......apalagi....dahlah dlm mimpi nangis...smpai luar dr mimpi pun dia nnagis2 lagi...dah tadi kul 12.40 aku tepon, mak kata, dia masih kurungkan diri dlm bilik dia....

aduhai...kalau betul2 dpt 3A, ntah apa pulak dia buatntyer.....sabarlah Dik Nur...semuanya urusan Allah...kita dah berusaha...skrg, tinggal tawakal je pada-Nya...

nota kaki: masa percubaan UPSR, dia dpt 4A 1B...kawan2, doakan adik saya tabah menghadapi apa jua keputusannya..Aminn....

2 comments:

  1. aduhai siap tmimpi2 tu..insya'Allah ape yg adik siti usahakn tu mmbuahkn hsil..ape pn trime dgn tnang kputusn yg keluar esk..

    ReplyDelete
  2. Ape keputusannye esok dia kena redha... ape2 pun good luck to her k

    ReplyDelete