Thursday, May 20, 2010

MIA PEMINAT AIN AF8

di saat AF8 ni hampir smpai ke kemuncak, minat anak dara aku ke muzik ni makin ketara...aku harap, bila dah sekolah nanti, minat dia yg sebenar akan terserlah....tp skrg ni, dia mmg suka menyanyi...smpai satu tahap, bila aku tanya " mia nak nyanyi ke nak kaler-kaler"..dia akan jwb" nyanyilah mama"..adeh...layankan gmbr dia main gitar smbil nyanyi yg ntah satu apa pun aku x faham....sukatilah mia..asalkn ko x ajak ibu nyanyi sekali..hik hik....









abaikan rumah aku yg bersepah sbb aku mmg mals nak kemas di tmbh kesengalan bahu aku yg kene injection 3 kali tu..adeh....

3 comments:

  1. besar2 leh ganti yuna nih
    hahahaha

    ReplyDelete
  2. Gambar yg first dgn second mcm muka Nurul anak kak comel lak....

    Ti, apasal kau kena inject sampai 3x?

    ReplyDelete
  3. hans>>ish..harap2 jgn jadi penyanyi...hik hik

    yatie>>pg tu kt bukit liki dah kene inject utk kancing gigi...yg lg 2 masa kt spital..ntah inject apa ntah...sengal giler jadinyer tangan...nak tido ngiring ke kiri pun susah

    ReplyDelete