Wednesday, May 12, 2010

SAMBUTAN HARI IBU


lmbt sungguh entry aku pasal sambutan Hari IBu ni....sambutan kali ni, family aku buat kt umah Nyai aku sbb adik beradik mak aku semua menyambut di sana...so, kitaorg tumpang sekaki plus setangan...he he he....layan gmbr jelah...



aku yg makin tembam dan gumuks.....


mak aku ngn ibu dia dan kakak dia..


aku rasa aku tau aku ikut saper tang suka bergmbr ni ..he he he


mak dan akak aku...


sepupu-sepupu aku..


nyai kesayangan aku ( ni nenek belah mak)>.belah abah aku, dua dua dh meninggal


cucu, anak dan menantu nyai aku


mak dan abah aku...


hah...asben aku dan abg ipar aku..bak kata kakak aku,
yg bawang merah tu abg ipar aku dan yg bawang putih tu,
laki aku...
abg ipar - ZAMRI BIN MOHD HASSAN
asben aku - MOHD ZAMRI BIN HUSSIN

senang mak aku nak panggil 2 2 menantu dia ni..panggil ZAM je, 2 2 dtg...x pun, 2 2 tak dtg...hua hua hua hua



5 comments:

  1. sihat lg nyai siti ek? awet muda gitu...
    sporting ur parents, romantik gitu hehehe...

    ReplyDelete
  2. hahaha bawang merah bwg putih....lawak la kak siti ni

    ReplyDelete
  3. mummy dasy>>>org lama mummy...smpai skrg pun dia masih menoreh lg...parents jgn ckp...dia sepesen akak ct ngn asben dia..kalau asben ct, x de maknanyer dia nak amik gmbr..

    fara>>>he he h..dah alang2 sorang pakai warna merah, sorang warna putih, dia gelarkan jelah cmtu..

    ReplyDelete
  4. hernee>>he hehe...ct lbh ikut pd ayah kot..tp putih ikut dialah../

    ReplyDelete