Monday, July 19, 2010

AKAK YANG BAIK ( JGN TERPEDAYA )

jgn terpedaya dgn gmbr2 mia yg amat sayangkn adik dia ni,...he he he....

sebabnyer, aku kene sntiasa perhatikan dia 24 jam...adeh.....kemungkinan rasa terpinggir dan rasa ada saingan buatkan dia rasa dia terancam.....he he he....dalm sayang2 dia tu, kkdg dia tekup mulut adik dia dengn tgn dia, kkdg dia gigit tgn adik dialh, dia cubit pipi adik dialah dan paling aku seram, dia pernah nak tendang adik dia..hu hu hu..risau sungguh aku...

tp, kalau org lain pegang adik dia, dia marah pulak....alah mia, mia..ko ni buat ibu risau je tau...oh ya...nama adik mia ni MUHAMMAD DAYYAN ZAFRAN....he he he..siap kene perli dengan org JPN tu...dia ckp" jgn risau dik, sekarang kitoarng dah standby byk kotak utk isi nama anak"..ha ha ha...





2 comments:

  1. br ku thu siti dh bersalin...sori la siti ketinggalan bas, hihihi

    tahnia yer dh dpt sepasang

    ReplyDelete
  2. akhirnya...mia ader adik juga,,,bila la turn saya plak:)

    ReplyDelete

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...