Saturday, July 3, 2010

AKU YANG RESAH

aku yang resah sejak mlm tadi ( skrg jam 6.30 pg ).....

x tau nape...sbb operation ke, atau sbb ahli rumahtanggaaku akan bertmbh...yg pasti, dr kul 4 pg taadi aku x leh tido...mcm nak kejut mia bangun jr....

pln asben pg ni:-
pg2 sebelum ke hospital, aku akan hntr mia dulu ke nursery...
- takut dia kepenatan dan takt asben aku kelam kabut nak jaga mana satu...aku ke mia....
lpas semua settle ( aku dijadualkan czer jam 12 tghari), kalau ikut pengalaman, dalam tmpoh 1 jam, semua dah settle....so, lpas semua selamat, aku dah kuar dr blik bedah dan masuk wad, baby semua ok, asben akan balik ke kulai utk jaga mia lak..( siannyer dia ,,,tp, bukan selalukan bang),..he he he...

so, ptg hingga ke malam, ku keseorangan.....Insya Allah, adik badik, mak bapak aku akan dtg melawat ptgnyer...aku sje soh dioarg dtg ptg sbb x nak tgok drama air mata mak ngn akak aku...( masa mia dulu, bila time nak masuk bilik bedah, diaorng berdua yg nangis...confuse aku )....

erk, saper2 yg agak free esok ptg, leh lah dtg melawat aku yerk..ha ha ha...lpas tu aku dok menilik muka korang satu persatu...dok nak ingt saperlah yg dtg melawat aku ni...ha ha ha.....

hmm, harap2 semuanya berjalan lancar..semoga Allah akan permudahkan segala urusan aku untuk hari ni..Amin........


1 comment:

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...