Monday, July 5, 2010

MEMPERSEMBAHKAN..JENG.....JENG.......






Peersembahkan.....putera yang dinanti..chewah....Alhamdulillah...impian untuk dapt anak lelaki dah tercapai......nama belum lg finalise...so, tunggu asben balik dr buat mykid ngn surat beranak...he he he..

Ada yg tanya, dah ada sepasang ni, nak tmbh lg ker?...jwpn aku untk stkt ni, cukuplah 2 org ni..he he he...bukan sebb serik..tp, czer kali kedua ni makin sakit dan effectnyer terasa satu badan.....mungkin sbb luka lama berdarah kembalikan...so, doc nasihtkn utk jarakkn lg utk anak ketiga..hmm..tgoklah nanti..agak2 aku rindukan suara baby lg, aku tmbh lagi..ha ha ha...tp, yg ketiga mungkin peluang aku yg terakhir kot....sbbnyer, sah sah dan confirm, aku mmg akan czer gak...hik hik....

so, enjoy tgok gmbr eh...wah..nampaknyer utk sehari 2 ni, aku terpaksa ketiepikan mia dan dia sedang menguji kesabrn ayah dia pulak..he h eh.....tak pe bang, dah ada anak lelakikan....so, layankan mia ok....hik hik.....

12 comments:

  1. ei, cutenye bb... geram.. congrats CT!!!

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..tahniah...feel happy for you...Happy breastfeeding yer Siti!:)

    ReplyDelete
  3. congrats ct..hernee yg excited tngok baby ct..take care ye..

    ReplyDelete
  4. amboi comelnya... tahniah ye siti.

    ReplyDelete
  5. Congrats CT.. alahai comelnya...

    ReplyDelete
  6. Nak jugaaaakkkkk!!!!!!

    Ti, kau kat sepital lagi ke? Dha discharge nanti terus balik semenchu ye?

    ReplyDelete
  7. thank;s semua..skrg ni dah ada kt umah semencu,...maybe balik kulai dlm 1.8....lepas settlekan cek up baby kt sini...apa-nanti akan diinform......thank's a lot...

    ReplyDelete
  8. laaa tiba2 je kak...bukan ke lambat lagi...kata dapat normal...tp aper2..alhamdulillah...dah selamat semuanyer..

    ReplyDelete
  9. Comel dan tembam babynya...tahniah dan syukurlah kan dah ada sepasang..bestnya kan....

    ReplyDelete
  10. kak ti,shumell nyer ini baby,,,xsabo kite nk pelok,gomol n cium die...papepn congrates c's...jg diri,jg kshtn bek2 k...jmpe lagik 2bln...huhuhuhuh

    ReplyDelete
  11. wahh tahniahhhh..sori lame tak jenguk sini...:)

    ReplyDelete