Wednesday, September 29, 2010

BESDAY AYAHKU

ni sekitar gmbr2 sewaktu menyambut besday ayah aku yg ke 55 pada 13.9.2010 hr tu..tp kami smbut keesokkn harinya....Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa mendapat rahmat dari Ilahi..Amin.../


Mia yg semakin membesar......


Bila dah ada adik, nampak dia semakin besar lak..dulu cm sntiasa kecik je

Ayahku, mamaku dan zafranku....suka arr kene dokong..



apa jelah anak ayah sorang ni...

sibuk tgok atok dia tiup lilin..sibuk gaklah tu nak tiup gak..tp jauh....so dia tgok jelah



my jurnal breastfeeding: http://tiadapenghujung.blogspot.com/

my small shop online : http://www.damiapitshop.com/






5 comments:

  1. Ha'ah la tiii...nampak mcm dah besar betul si mia tu. Tapi kalau nak dipikirkan, hujung bulan 10 ni dia masuk 3 tahun dah kan?

    ReplyDelete
  2. ni buat kat mane kak?wah besar dah kak long kita :)

    ReplyDelete
  3. yatie>>bulan 11 kak ti...dah besarkan?..kalau x de adik, asyiklah nmpak dia yg kecik,..ha ha ha

    wan>>kt kfc kota tinggi je..he hehe...nmpak besarkan?..dan makin garang..ha ha ha

    ReplyDelete
  4. Sorry...typo error disitu. Akak maksudkan 11, bukan 10. Heheee...

    Bila agaknya dapat jumpa hero tu...ada aje halangannya!

    ReplyDelete
  5. kan damia nmpk beso... dekat2 ngan b'day Daneen 14/9..

    ReplyDelete