Wednesday, September 29, 2010

WAH WAH WAH

Wah wah wah...dah bersarang giler dah blog aku ni...he he he...

hmm, dah nak sebulan dah aku nek keje laps bersalin....dan sebulan gak si Mia dan Zafran kat rumah bbyster yg baru...hmm...nampaknyer mia agak kesunyian bila dihntr kt umah orang...sian jugak..tp nak wat cmne...takkan aku nak anto zafran kt umah org, anto mia kt nursery....terpusing2 aku nanti.....x pelah nak..sabor jelah yerk..nanti kalau mama benti keje pun, mia ngn zafran je kt umah gak...

dan yg jadi musykilnya adik badik berdua ni...dah mcm kembar...bila sorang baik demam, sorang smbung demam, sorang start batuk, sorang lg ikut...smpaikan makcik tu ckp x kerasan ke budak berdua tu kt umah dia....aku ada gak tpkr, tp aku rasa disebbkn cuaca dan juga musim demam kot...korang pkr cmne?....he he he..

nanti aku upload gmbr diaorg yg terbaru yerk....


2 comments:

  1. cT, MMG CAMTULAH KOT COZ DANISH & DANEEN PUN CAMTU, ASAL TGK DANEEN DAH SELSEMA KE DEDA CONFIRM ESOKNYA @ MALAM DANISH LAK JANGKIT..

    ReplyDelete
  2. itulah....dah mcm kembar lak..kene lak,si kakak asyiklah dok cium adik dia je..mmglah bejngkit

    ReplyDelete