Friday, September 24, 2010

REZEKI ZAFRAN

Alhamdulillah...sekrang dah masuk 10 minggu dan aku still BF kan zafran...kat opis aku cuba mengepam susu 3 jam sekali..itu pun kkdg aku termiss satu sesi..ish..rugi tul..tp kt umah, aku cuba cover balik..smbil zafran susu, aku amik peluang pam lg sblh...Alhamdulillah...stkt ni, stok susu aku masih byk lg......




setiap satu sesi, still dpt 6oz..tapi, bila aku makn benda2 yg lain patern je, mulalah susu aku merajuk..he he he....so, harap2, aku dpt maintain dan impian aku utk BFkan baby, tercapai..amin...



*inilah hasilnyer...bestkan kalau dpt cm ni hari2....
( ini 3 sesi time aku keje..satu sesi dpt 1 botol = 6oz)

No comments:

Post a Comment

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...