Saturday, September 4, 2010

EBM BULAN 8/2010 ( 1/8-14/8/10)


Disebbkn kat umah aku cuma da peti sejuk satu pintu, so aku terpaksa trnasfer susu dr umah aku ke umah mak aku setiap 2 minggu...selain dr sbb faktor keselamatn, peti sejuk aku x muat utk tampung stok susu tu..he he he..agak2, kalau aku rmbt deep freezer, ok tak?..ha ha ha...x pun, aku angkut yg mak akunyer, bawa ke umah aku...alah mak, jual murah2 je ngn kak uda..hik hik hik....jom layan gmbr...ni hasil 2 minggu dlm bulan 8...maknanya minggu ke 6 dan 7 aku berpantang....

stok agak kurang sbb bulan ni aku dah mula train zafran guna botol susu...satu bekas dadih tu dlm 3 oz...utk waktu siang, dlm 3- 4 bekas dadih ( 12oz ) dia boleh abiskan.....gemuk..gemuk..he he he he he

No comments:

Post a Comment