Saturday, September 4, 2010

EBM BULAN 8/10 ( 15/08-29/08/10)

Meriah meriah...aku suka stok 2 minggu terakhir dlm pntng ni...best je tgok..sekali pam, leh dpt 10 ke 12oz...meriah sakan...baru seminggu je, dah nak penuh peti sejuk tu...ish.....Alhamdulillah...rezeki zafran...tp, kali ni stok agak byk sbb aku sulamkan zafran ngn botol susu sbbbbbb aku sndiri rindukan dia ,..ha ha ha ha......

minggu pertama ...exctd giler...

cukup 2 minggu hasil perahan susu aku...byk tak?...suka kan kalau selalu stok mcm ni....
semua stok ni dah ditransfer ke rumah mak...tumpang freezer ye mak..hik hik...
( abis kene bebel ngn bapak aku sbb dia ingt dadih)..hua hua hua hua..jgn minum sudah...
hmmm part yg best, aku dpt anak susuan ......anak adik aku yg still BF ngn mak dia, mula minum susu aku hasil dr stok EBM yg aku tinggalkn kt umah mak coz dia dok ngn mak aku...x pe..minumlah kita sama2...rezeki Azim ngn zafran...


No comments:

Post a Comment