Saturday, September 4, 2010

EBM BULAN 7/10 ( SEBULAN BERPANTANG)


Alhamdulillah....Inilah hasil susu perahan aku untuk bulan 7/2010...bulan pertama aku berpantang....sbagai semangat untuk aku terus komited utk mengumpul stok...ish..bila dah kumpul byk2 ni, cm sayang je nak guna..he he he..tp, stok EBM ni semua terpaksa aku simpn kt umah mak aku sbb umah mak aku ada freezer..umah aku lak x de...tp x pe...sbb mmg aku selalu balik umh mak aku....he he he....







1 liner ni 4oz...( x best sgt pakai liner jenis ni...cpt pecah)...hik hik


mia yg sibuk menghalang sepupu-sepupu dia dr mendekati "susu adik dia"....tau je itu susu adik dia....

lagi hasil perahan aku untuk bulan 7...ini je yg aku dpt untuk bulan pertama..Alhamdulillah...byk gak tu..
untuk bulan ni, aku belum amik apa2 lg supplement sbb masih dlm pantang dan masih byk susu lg..


No comments:

Post a Comment

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...