Thursday, October 7, 2010

AKU CUAK!!!!

aku cuak giler bila satu hari asben aku buka peti sejuk tmpt smpn susu.....dengan ayat agak cemas;;;;


asben : yang, stok susu makin kurang!!!

aku : hah----smbil kelam kabut dok tgok gak....
: ish...ok lg tu...tk sblh pintu tu ada lg....kt umah mak pun ada lg ....

asben : ckp je...

peh...tp, ayat dia yg segitu pun dah buat aku cuak giler...tp aku kira2, mmg cukup utk bulan ni...ish ish...kene usaha lg ni..


my small shop online : http://www.damiapitshop.com/



4 comments:

  1. Teruskan usaha murnimu itu....takmo tayang koleksi susu kat peti ais ke? Akak ingat hari tu kalau sempat beraya umah kau, nak ngepoh tengok live kat umah kau. Apakan daya, sibuk beraya...kat kulai punya kawan2 tak ter-raya lak...

    ReplyDelete
  2. kak yatie..sila klik kt label breastfeeding tu...ha ha ha,....byk gmbr stok...

    ReplyDelete
  3. Ct,fully BF aeh... sama lerr kali ni pun klu boleh nak fully BF..

    ReplyDelete
  4. mummy dasy>.Insya Allah..cuba sedaya upaya utk fully BF..w,pun ada sore2 yg soh kasi bubur or air suam..ku ttp buat pekak..ha ha ha

    ReplyDelete