Monday, January 10, 2011

MAMA, ADIK APAN COMELKAN?

JOm layan gmbar zafran....gambar ni semua hasil keje tangan mia yang suka mengelopes beg aku utk cari lipstik, bedak dan kamera......dia suka sgt puji adik. dia....adik soranglh yang comel, yg hensem.....dan hasilnyer dia suka amik gmbr adik dia.....dan juga utk tatapan k.yatie.....
















ada ke dia soh adik dia menulis...ish ish





udah-udahlah kak....zafran nak nyusu ni...asyik amik gmbr zafran ye.....

( zafran di usia 6 bulan)




my small shop :-http://www.damiapitshop.com/

5 comments:

  1. perghhh..ilang leher die..kekekek... bam bam gile..bape kg dah skang tu siti..

    ReplyDelete
  2. maya>> bam bam eh..hik hik..susah nak basuh leher dia lpas makan or time nak mandikan dia...dah 8kg kak...x larat bawa dia gi soping...kalau gi tesco ada troli baby...gi tmpt lain, kene bawak ring sling..adeh...makin pendek mama dia...

    ReplyDelete
  3. comel nyeee..mcm anak korea dah ni..geram nengoknya..oo siti ni rupenya yang emel..haha..

    ReplyDelete
  4. Serius akak geram tengok pipi dia. Jangan sampai koyak aku cubit bila jumpa nanti...hahaaa...

    Dan tersangatlah ikut muka kau....

    ReplyDelete
  5. izah>>he he eh..akak ni....anak korea eh?..x delah kak...

    yatie>>wah...melampau eh..tu yg ct x kasi jumpa tu..ha ha ha...eh mmglah..ramai ckp zafran ikut muka ct, mia ikut muka zam...sejuk....

    ReplyDelete