Wednesday, August 12, 2015

ABAH, DAMAILAH DI SANA

24 Julai 2015...hari raya ke 8 pada tahun 2015....
Ia adalah hari di mana hati ku di bawah pergi oleh arwah Abah...perginya abah menemui PenciptaNya pada pg jumaat yang damai...Alhamdulillah...urusan pemergiannya sangat mudah dan teratur...wajahnya tenang setenang cuaca pagi Jumaat tu...
Hari dan perasaan yang tidak akan aku lupakan...Abah, aku amat merinduimu....betapa selama ini aku jarang bergambar dengan mu...bila hatiku rindu, baru ku mencari dan menggali semua album dalam handphone dan komputer mencari gambar mu..Abahhhhh.....hanya ini kenangan kita...












No comments:

Post a Comment

Motivasi Diri

Saya terjumpa satu ayat motivasi ni. Ia bukanlah buku motivasi, tapi dari planner yang dihadiahkan oleh sahabat saya Puan Laila.  Ayatnya da...